Nowość: szkolenie IGHP z płatnych kampanii w internecie

18.10.2023
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Startuje drugi z tematów szkoleń Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego z mediów społecznościowych. Uczestnicy „Płatnych kampanii w internecie” poznają dwie najpopularniejsze platformy reklamowe: Meta Ads oraz Google Ads, a także nauczą się zarządzać kampaniami, by przekładały się one na zwiększenie liczby rezerwacji i pozyskania nowych klientów.  

Szkolenie IGHP „Płatne kampanie w internecie” jest oparte na Cyklu Kolba, który ułatwia efektywne pozyskanie umiejętności, wsparte porządną dawką teorii. Uczestnictwo w szkoleniu pozwoli nie tylko poznać dwie najpopularniejsze platformy reklamowe, ale również świadomie zarządzać kampaniami, by przekładały się one na zwiększenie rezerwacji i pozyskania nowych klientów.  

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak praktycznie wykorzystać platformy reklamowe w zależności od celów biznesowych. Nie zabraknie też wiedzy teoretycznej, frameworków, które uporządkują wiedzę i pomogą przełożyć na różne sytuacje biznesowe. Osobom, które będą pracować bezpośrednio w panelu reklamowym, pomoże to lepiej podejmować decyzje dotyczące postawienia, dobrania celów oraz optymalizacji kampanii reklamowych. Z kolei managerom pomoże lepiej podejmować decyzje na poziomie marketing mix'u, dobierać kanały, optymalizować koszty i generować lepsze wyniki biznesowe.  

AGENDA:  

MODUŁ I   

-        Algorytm Meta Ads

-        Frameworki Marketingowe (AIDA, RACE)

-        Mapa ruchu na stronie

MODUŁ II 
-       Strategia komunikacji

-       Testowania kreacji

-       Testy A/B

MODUŁ III
-       Google Ads Search, Display, PMa

-       YouTube Ads

-       Badania BrandLift

MODUŁ IV 

-       Q&A  


TRENER: 

Borys Marushchak, Senior Digital Marketing Specialist. Przetarł sobie ścieżkę digitalowego eksperta poprzez działania na YouTube i Google (w tym również mediowe) do uniwersalnego żołnierza w ekosystemie Meta. Strategicznie układa i praktycznie wdraża ścieżki zakupowe oraz koncepcje lejków sprzedażowych dla swoich klientów. Jako szkoleniowiec, na podstawie twardych danych z opracowanych przez siebie case study, uczy specjalistów dobrych praktyk podczas szkoleń otwartych i dedykowanych. Swoje doświadczenie zdobywał w agencjach digital, domach mediowych oraz po stronie klienta. Realizował projekty dla m.in. Tymbark, Disney, Warka, BMW, Spotify, IKEA, Lego, Hasbro, CCC, Philips.  

 

Korzyści dla członków IGHP

Dla członków IGHP została przygotowana specjalna oferta cenowa! Dla pierwszej osoby z danego podmiotu cena wynosi 100 zł netto. Dla drugiej osoby: 487,80 PLN + VAT. Trzecia osoba: 975,60 PLN + VAT.

Dla przedstawicieli podmiotów niezrzeszonych w IGHP stawka wynosi 1 209,75 PLN + VAT

 

HARMONOGRAM:

14.11 Kraków https://kampanie-krakow.konfeo.com/pl/groups

15.11 Warszawa  https://kampanie-warszawa.konfeo.com/pl/groups

16.11 Gdańsk  https://kampanie-gdansk.konfeo.com/pl/groups

 

Aktualne terminy są dostępne na stronie: szkoleniaIGHP.com

 

 

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij