Rusza jesienna edycja szkoleń IGHP

03.10.2023
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Nowym tematem „EVENTY - JAK SPRZEDAWAĆ, REALIZOWAĆ I PRZEŻYĆ?” Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego rozpoczyna jesienną edycję profesjonalnych szkoleń dla branży hotelarskiej. Warto podkreślić, że na szkolenie obowiązuje zapowiadana wcześniej przez zarząd Izby nowa niższa cena dla członków IGHP. Szkolenie poprowadzi znany ekspert Bartosz Bieszyński.

Eventy, czyli wydarzenia, które często wprawiają revenue management w radość, a pracowników hotelu w przerażenie. Ciągła walka pod presją czasu, negocjacje handlowe, nocne przygotowania i jeszcze do tego równoległa sprzedaż kolejnych projektów. Przy tej liczbie zmiennych łatwo popełnić błąd. Na dwudniowym warsztatowym spotkaniu „Eventy - jak sprzedawać, realizować i przeżyć? prowadzący przekaż wszystkie tajniki, jak tę wysoce skomplikowaną maszynerię utrzymywać na co dzień, tak aby skutecznie sprzedać projekt, zrealizować go bez oczekiwania na łut szczęścia, zdobyć satysfakcję klienta, premię od sprzedaży i jednocześnie… nie złożyć wypowiedzenia. Autorem szkolenia jest Bartosz Bieszyński.

W czasie realizacji wydarzeń nie ma czasu na teoretyzowanie. Należy wtedy sprawnie działać. I właśnie takie jest szkolenie IGHP. Prawdziwe sytuacje i projekty, autentyczne „wtopy” i też prawdziwe sukcesy w pracy z klientem, momenty zwątpienia zespołu i momenty radości - tym wszystkim podzielimy się z Wami, ujawniając najważniejszą część sukcesu każdego eventu, czyli back stage. Dodatkowo autor szkolenia zaprosi uczestników do wspólnego warsztatu, na którym sami przygotują koncepcję własnego wydarzenia, dzieląc się przy tym wiedzą i inspirując nawzajem, bo „event work, to przede wszystkim team work”.   

Szkolenie zostało przygotowane dla: 

  • zespołu zarządczego, szczególnie odpowiedzialnego za MICE
  • pracowników i kierowników sprzedaży i marketingu
  • kierowników i koordynatorów działów operacyjnych, szczególnie dot. szeroko rozumianej techniki i gastronomii
  • wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie organizacji spotkań i wydarzeń

  Zakres szkolenia: 

  • Eventy - po co je organizujemy? Trendy, inspiracje i przede wszystkim zrozumienie klienta i celów, jakie chce osiągnąć poprzez organizację danego wydarzenia.
  • Sprzedaż – kosztorysy, kosztorysy, kosztorysy i negocjacje, negocjacje, negocjacje… Jak najlepiej je przygotowywać i prowadzić rozmowy, kiedy po drugiej stronie jest klient końcowy lub agencja? Na co zwrócić uwagę? Jaki czynnik może wygrać, a który może nas wciągnąć pod wodę? Jak przeprowadzić skutecznie wizytę inspekcyjną czy testing?
  • Realizacja - czyli nie ma imprezy, której nie da się „położyć”. Jak połączyć zatem wszystkie kropki w całość, czyli kluczowe czynniki oraz „tips & tricks”, które decydują o być lub nie być danego projektu (wzory dokumentów, check listy, harmonogramy etc.). Jak zarządzać zespołem eventowym? Jak reagować w sytuacjach kryzysowych? Jak utrzymać budżet w ryzach jednocześnie nie zrażając do siebie klienta?
  • Client service i budowanie relacji - jak w czasie „wojny” znaleźć chwilę na kawę z klientem? Jakie czynniki sprawią, że klient do nas wróci lub będzie chciał o nas jak najszybciej zapomnieć (lista do’s & don't’s)? Jak dbać i jakie narzędzia wykorzystywać w budowaniu długotrwałej relacji? Jakich profili osób klienci szukają „po drugiej stronie” w hotelu? 
  • Warsztat - drugiego dnia połączymy wszystkie powyższe „kropki” i w ramach naszej grupy szkoleniowej odpowiemy na RFP, przygotowując tym samym koncepcję Jubileuszu 20-lecia hotelu IGHP GRAND.  

Trener: Bartosz Bieszyński

Koordynator w okresie COVID-19 Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether), a wcześniej branżowego sztabu kryzysowego przy Ministerstwie Rozwoju (2020). Z branżą eventową związany od wielu lat, początkowo w korporacjach później po stronie agencji. Odpowiadał za przygotowywanie, nadzór i realizację eventów w takich firmach jak m.in. PKN Orlen, E&Y Polska, Legia Warszawa czy Sollers IT Consulting. Prowadził warszawski zespół agencji eventowej LIVE oraz jako CEO zespół Walk Events. Był odpowiedzialny m.in. za tworzenie, kreowanie i prowadzenie strategicznych projektów i budowanie relacji z kluczowymi klientami. Współprodukował takie wydarzenia jak chociażby Verva Street Racing 2011 / 2012 / 2016, Top Gear Live 2013, Orlen Warsaw Marathon 2013 & 2017, Gala Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2012, Orange Euro Mapping 3D 2012 i FH-DCE Super Rally 2013 & 2018, IHestia 2016, czy Ceremonia Otwarcia The World Games 2017 (event dekady MP POWER). Przewodniczący Rady Programowej magazynu THINK MICE. Współlaureat najważniejszych krajowych i zagranicznych nagród branżowych (BEA, EVENTEX - grand prix - global event of the year, MP POWER, EFFIE).

Korzyści dla członków IGHP

Dla członków IGHP została przygotowana specjalna oferta cenowa! Dla pierwszej osoby z danego podmiotu cena wynosi 246 zł brutto za 2 dni szkoleniowe. Dla drugiej osoby: 749,50 zł brutto. Trzecia osoba płaci pełną stawkę, tj. 1499 zł brutto. Dla przedstawicieli podmiotów niezrzeszonych w IGHP stawka wynosi 1799 zł brutto.

Najbliższy harmonogram:

23-24.10 Warszawa: https://eventy-warszawa.konfeo.com/pl/groups

13-14.11 Wrocław: https://eventy-wroclaw.konfeo.com/pl/groups

15-16.11 Kraków: https://eventy-krakow.konfeo.com/pl/groups

28-29.11 Gdańsk: https://eventy-gdansk.konfeo.com/pl/groups

Terminy na bieżąco są aktualizowane na stronie www.szkolenia IGHP.com. Aktualne informacje znajdują się również na naszym profilu na Facebooku.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij