Nowe szkolenie IGHP: Sprzedaż efektywna, czyli jak sprzedawać mądrzej, żeby mieć więcej

07.03.2023
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego rusza w marcu z nowym szkoleniem pt. "Sprzedaż efektywna, czyli jak sprzedawać mądrzej, żeby mieć więcej", które poprowadzi Anna Głąbińska. Sprzedaż efektywna to spotkanie, na którym ekspertka IGHP podpowiada, jak zwiększyć skuteczność sprzedaży. Zdradza, jakie działania wdrożyć, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki, jak pozyskiwać nowych klientów i powiększać grono istniejących, a także jak zwiększać swój udział w rynku i nie dać dogonić się konkurencji.

Szkolenie jest przeznaczone dla:
·         osób odpowiedzialnych za generowanie przychodów w hotelu, którzy szukają nowych rozwiązań
·         pracowników i kierowników sprzedaży i marketingu
·         kierowników działów operacyjnych
·         wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w branży hospitality

DLACZEGO WARTO?
Będziemy rozmawiać o tym, co zrobić, aby sprzedaż nie była kwestią przypadku, a także o tym, jak wyjść z utartych schematów i spojrzeć na świat z perspektywy potrzeb gości, a nie tylko produktów i cen konkurencji. Będziemy inspirować i pokazywać na konkretnych przykładach hoteli, co robić, a czego unikać.

CZAS TRWANIA: 2 dni

ZAKRES SZKOLENIA
·         Trendy, które wpływają na sprzedaż. Wyzwania, szanse i nowa rola pracowników w dzisiejszym wymiarze hotelarstwa
·         Czym jest sprzedaż efektywna i jakie elementy musimy wdrożyć, by nasze działania były skuteczne. Najważniejsze elementy sprzedaży efektywnej, o których czasami zapominamy
·         Od czego zacząć i co robić, aby świadomie budować przychód. Strategia vs taktyka czy taktyka vs strategia? Różnica w podejściu i działaniu. Jakie są kluczowe elementy strategii i co się dzieje ze sprzedażą, kiedy ich nie mamy?
·         Od konkurencji do kreatywności, czyli co musimy mieć, aby być w stanie zwiększać swój udział w rynku. Produkt, który odkrywa potrzeby klientów i jak go opakować, żeby lepiej się sprzedawał
·         Treści + dystrybucja = konwersja, czyli jak dotrzeć do klienta. Jak wygląda ścieżka zakupowa potencjalnych gości? Jak mądrze współpracować z pośrednikami online? Na czym polega efektywna witryna hotelu i po co jej potrzebujemy? Efektywne działania w marketingu online. Jak wykorzystać siłę mediów społecznościowych? Co w dystrybucji jest ważniejsze niż sama dystrybucja?
·         Trzech muszkieterów, czyli o 3 różnych gatunkach sprzedaży, niezbędnych, by osiągnąć sukces.
o   Sprzedaż kontraktowa. Jak mądrze poszukiwać biznesu? Jak skutecznie poprowadzić spotkanie sprzedażowe? Jak rozpocząć, aby zakończyć spotkanie kontraktem i zbudowaniem relacji?
o   Sprzedaż dodatkowa: od czego zacząć, by zarobić więcej ze sprzedaży usług dodatkowych? Techniki, dzięki którym możemy wygenerować więcej. Jakie produkty możemy sprzedawać? Jakie nośniki wykorzystać, by dotrzeć do gości? Kiedy sprzedawać produkty/usługi dodatkowe, by maksymalnie wykorzystać potencjał?
o   Sprzedaż wizerunkowa: czym jest i dlaczego stała się postrachem wśród niektórych hoteli? Jak ją okiełznać, czyli o zarządzaniu reputacją, budowaniu lojalności gości i poziomu ich zadowolenia.
·          Psychologia sprzedaży i nasze uwarunkowania w pigułce.

NASZA TRENERKA:
Anna Głąbińska od 30 lat związana z sektorem usług hotelarskich i gastronomicznych. Jest ekspertem w zakresie zarządzania, procesów sprzedaży i marketingu, dystrybucji i recepcji. Ma doświadczenie w sprzedaży produktów luksusowych, ekonomicznych, w planowaniu, sprzedaży i realizacji strategii, budżetów, zespołów sprzedażowych, dystrybucji, promocji marek i programów motywacyjnych. Umiejętności zdobywała, pracując m.in. dla hoteli Marriott w Warszawie, JW Marriott w Dubaju i Delta Airlines. Zarządzała procesami sprzedaży i marketingu w warszawskim Hotelu Bristol (Marriott.com). Koordynowała procesy sprzedażowe dla sieci Le Meridien Hotels & Resorts na region Europy Północnej. Współtworzyła struktury sprzedażowe dla hotelu Le Meridien w Budapeszcie, a także sieci Hoteli DeSilva. Pomagała w zmianach strategii pod kątem rozwoju biznesu grupie Interferie, Stixx Bar&Grill, Belvedere Gourmet Group czy warszawskiemu Hotelowi Rialto (Nobu Hotels). Od 10 lat prowadzi firmę szkoleniowo-doradczą SzkoleniaHoteli.pl, która integruje zarówno szkolenia, jak i stałe wsparcie coachingowe dla hoteli z nastawieniem na rozwój biznesu, zdobywanie wiedzy pracowników, a także rozwój personalny. Od 5 lat współpracuje cyklicznie z IGHP w ramach autorskich szkoleń „Sprzedaż i marketing w Hotelarstwie” oraz „Sprzedaż efektywna”.

W cenę szkolenia wliczone są : przerwy kawowe i lunch.

Aktualny harmonogram jest dostępny na stronie www.szkoleniaIGHP.com oraz w mediach społecznościowych.

Szczegóły: agata.soltan@ighp.pl

 

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij