Szkolenie jest przeznaczone dla:
· osób odpowiedzialnych za generowanie przychodów w hotelu, którzy szukają nowych rozwiązań
· pracowników i kierowników sprzedaży i marketingu
· kierowników działów operacyjnych
· wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w branży hospitality
DLACZEGO WARTO?
Będziemy rozmawiać o tym, co zrobić, aby sprzedaż nie była kwestią przypadku, a także o tym, jak wyjść z utartych schematów i spojrzeć na świat z perspektywy potrzeb gości, a nie tylko produktów i cen konkurencji. Będziemy inspirować i pokazywać na konkretnych przykładach hoteli, co robić, a czego unikać.
CZAS TRWANIA: 2 dni
ZAKRES SZKOLENIA
· Trendy, które wpływają na sprzedaż. Wyzwania, szanse i nowa rola pracowników w dzisiejszym wymiarze hotelarstwa
· Czym jest sprzedaż efektywna i jakie elementy musimy wdrożyć, by nasze działania były skuteczne. Najważniejsze elementy sprzedaży efektywnej, o których czasami zapominamy
· Od czego zacząć i co robić, aby świadomie budować przychód. Strategia vs taktyka czy taktyka vs strategia? Różnica w podejściu i działaniu. Jakie są kluczowe elementy strategii i co się dzieje ze sprzedażą, kiedy ich nie mamy?
· Od konkurencji do kreatywności, czyli co musimy mieć, aby być w stanie zwiększać swój udział w rynku. Produkt, który odkrywa potrzeby klientów i jak go opakować, żeby lepiej się sprzedawał
· Treści + dystrybucja = konwersja, czyli jak dotrzeć do klienta. Jak wygląda ścieżka zakupowa potencjalnych gości? Jak mądrze współpracować z pośrednikami online? Na czym polega efektywna witryna hotelu i po co jej potrzebujemy? Efektywne działania w marketingu online. Jak wykorzystać siłę mediów społecznościowych? Co w dystrybucji jest ważniejsze niż sama dystrybucja?
· Trzech muszkieterów, czyli o 3 różnych gatunkach sprzedaży, niezbędnych, by osiągnąć sukces.
o Sprzedaż kontraktowa. Jak mądrze poszukiwać biznesu? Jak skutecznie poprowadzić spotkanie sprzedażowe? Jak rozpocząć, aby zakończyć spotkanie kontraktem i zbudowaniem relacji?
o Sprzedaż dodatkowa: od czego zacząć, by zarobić więcej ze sprzedaży usług dodatkowych? Techniki, dzięki którym możemy wygenerować więcej. Jakie produkty możemy sprzedawać? Jakie nośniki wykorzystać, by dotrzeć do gości? Kiedy sprzedawać produkty/usługi dodatkowe, by maksymalnie wykorzystać potencjał?
o Sprzedaż wizerunkowa: czym jest i dlaczego stała się postrachem wśród niektórych hoteli? Jak ją okiełznać, czyli o zarządzaniu reputacją, budowaniu lojalności gości i poziomu ich zadowolenia.
· Psychologia sprzedaży i nasze uwarunkowania w pigułce.
NASZA TRENERKA:
Anna Głąbińska od 30 lat związana z sektorem usług hotelarskich i gastronomicznych. Jest ekspertem w zakresie zarządzania, procesów sprzedaży i marketingu, dystrybucji i recepcji. Ma doświadczenie w sprzedaży produktów luksusowych, ekonomicznych, w planowaniu, sprzedaży i realizacji strategii, budżetów, zespołów sprzedażowych, dystrybucji, promocji marek i programów motywacyjnych. Umiejętności zdobywała, pracując m.in. dla hoteli Marriott w Warszawie, JW Marriott w Dubaju i Delta Airlines. Zarządzała procesami sprzedaży i marketingu w warszawskim Hotelu Bristol (Marriott.com). Koordynowała procesy sprzedażowe dla sieci Le Meridien Hotels & Resorts na region Europy Północnej. Współtworzyła struktury sprzedażowe dla hotelu Le Meridien w Budapeszcie, a także sieci Hoteli DeSilva. Pomagała w zmianach strategii pod kątem rozwoju biznesu grupie Interferie, Stixx Bar&Grill, Belvedere Gourmet Group czy warszawskiemu Hotelowi Rialto (Nobu Hotels). Od 10 lat prowadzi firmę szkoleniowo-doradczą SzkoleniaHoteli.pl, która integruje zarówno szkolenia, jak i stałe wsparcie coachingowe dla hoteli z nastawieniem na rozwój biznesu, zdobywanie wiedzy pracowników, a także rozwój personalny. Od 5 lat współpracuje cyklicznie z IGHP w ramach autorskich szkoleń „Sprzedaż i marketing w Hotelarstwie” oraz „Sprzedaż efektywna”.
W cenę szkolenia wliczone są : przerwy kawowe i lunch.
Aktualny harmonogram jest dostępny na stronie www.szkoleniaIGHP.com oraz w mediach społecznościowych.
Szczegóły: agata.soltan@ighp.pl