Będzie to cykl 10 zamkniętych spotkań w różnych miastach w całym kraju. Jego celem jest stworzenie pakietu MICE zawierającego lokalne atrakcje turystyczne, wypracowanego wspólnie przez lokalnych przedsiębiorców, który pobudzi rynek MICE i rynek hotelowy, pokaże potencjał i korzyści z organizowania tego rodzaju spotkań, a także potencjał turystyczny poszczególnych regionów i zintegruje lokalnych przedsiębiorców.
W spotkaniach wezmą udział przedsiębiorcy hotelarscy, organizatorzy konferencji i kongresów oraz dostawcy usług lokalnych i atrakcji turystycznych.
– Wierzę, że te 10 spotkań stanie się impulsem do rozwoju przedsiębiorców MICE na lokalnych rynkach. Cieszymy się, że partnerem roadshow została Polska Organizacja Turystyczna, bo to dodatkowo wzmocni przekaz, z jakim ruszamy w Polskę – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP.
– Hotelowe RoadShow MICE to kolejny projekt wpisany do rocznego programu POT w ramach wsparcia branży spotkań w 2022 roku, tym razem dedykowany przedsiębiorcom hotelarskim, organizatorom konferencji oraz dostawcom usług lokalnych i atrakcji turystycznych. Naszym celem jest pobudzenie rynku, budowa oferty oraz integracja lokalnych środowisk w miastach zarówno pierwszego, jak i drugiego czy trzeciego wyboru. Spotkania w 10 miastach w Polsce to również doskonała okazja do przedstawienia działań Poland Convention Bureau, które w tym roku świętuje 20-lecie swojego istnienia oraz nowych założeń Certyfikatu Dobrych Praktyk – powiedział Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Harmonogram spotkań:
- Poznań 7.06
- Bydgoszcz 8.06
- Gdańsk 9.06
- Olsztyn 10.06
- Kraków 13.06
- Kielce 15.06
- Wrocław 20.06
- Katowice 21.06
- Łódź 22.06
- Warszawa 23.06