Postaw na rozwój umiejętności zarządczych w hotelu, tak aby potencjalne konflikty występowały coraz rzadziej. Poznaj sprawdzone modele budowania relacji przełożony-podwładny, które usprawniają działanie hotelu i poprawiają atmosferę miejsca. Weź udział w nowym eksperckim szkoleniu z HR organizowanym przez IGHP!
Wyzwanie, kryzys, trudność – to słowa, które od początku pandemii pojawiają się w rozmowach hotelarzy w niespotykanym dotąd natężeniu. Konsekwencje pandemii są i będą jeszcze długo odczuwalne w branży HORECA na wielu poziomach. Reperkusje lockdownu czy zamknięcia granic są widoczne zarówno na poziomie zarządzania sprzedażą, jak również na poziomie zarządzania pracownikami w hotelu. Odpływ wykwalifikowanej kadry z branży oraz ograniczony dostęp do nowych, zmotywowanych kandydatów do pracy stawia przed właścicielami i managerami hoteli wiele nowych wyzwań. Podczas szkolenia będzie można poznać m.in. skuteczne metody i wzory rozmów w trudnych sytuacjach, a także zaprojektować własne rozwiązania budowania racjonalnych i owocnych relacji zarządczych w hotelu.
Nowa formuła szkoleniowa! Po stacjonarnym szkoleniu w grupie odbędą się indywidualne sesje przez zoom.
Szkolenie jest podzielone na dwie części:
1. Interaktywny, otwarty i stacjonarny warsztat grupowy, którego przedmiotem będzie poznanie skutecznych metod komunikacji z „wymagającymi” pracownikami oraz zaprojektowanie własnego wzoru rozmowy okresowej, mającej na celu polepszenie jakości współpracy i rozwój pracownika.
2. Konsultacje online dla hoteli, mające na celu zwiększenie efektywności wykorzystania metod prowadzenie skutecznego dialogu z „trudnymi” pracownikami, zaprezentowanych i omówionych podczas wcześniejszego, otwartego warsztatu grupowego.
Dlaczego warto wybrać szkolenie IGHP?
Jeżeli zależy Ci na rozwoju umiejętności zarządczych w hotelu, tak aby potencjalne konflikty występowały coraz rzadziej, a pracownicy pracowali jak współpracownicy, zgłoś się na szkolenie IGHP! Poznasz sprawdzone modele budowania relacji przełożony-podwładny, które usprawniają działanie hotelu i poprawiają atmosferę miejsca!
Dla kogo:
- właścicieli hoteli
- dyrektorów hoteli
- menedżerów hotelowych
Zakres szkolenia:
Część pierwsza – otwarty warsztat grupowy offline:
Obiektywna ocena pracy – cele i kryteria pracy a budowanie zgranego zespołu.
a) Ocena pracowników - fakty i mity
b) Dobrze zaplanowany proces informacji zwrotnej
c) Informacja zwrotna a jej wpływ na poziom motywacji pracowników
1. Sytuacje pracownicze, w których dotychczasowe sposoby zarządcze zawodzą.
a. Jak wyznaczać zadania, aby były one zrozumiałe i wykonane prawidłowo?
b. Jak zdiagnozować obszary motywacji pracownika, aby współpraca z nim stała się bardziej efektywna?
2. Modele komunikacji z pracownikami
a. Jak chwalić pracownika, aby pochwała nie stała się demotywatorem?
b. Co zrobić, aby pracownik zaczął się uczyć i zechciał zmienić swojej zachowanie?
c. Jak przeprowadzić skuteczną rozmowę z pracownikiem, której celem jest skorygowanie zachowań pracownika?
3. Model rozmowy okresowej jako skuteczne narzędzie zarządzania i motywowania pracowników. Projektowanie indywidualnego narzędzia.
Część druga – konsultacje online dedykowane hotelom:
1. Praktyczny trening umiejętności zarządczych w obszarze prowadzenia dialogu z roszczeniowymi pracownikami.
Nasz trener:
Urszula Kołtko - socjolog, menadżer i konsultant z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi, w tym w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych oraz programów rozwoju kompetencji pracowniczych. Od 2002 roku współpracuje z klientami branży hotelowej, realizując dla nich projekty doradcze, szkoleniowe oraz rekrutacyjne (w tym procesy rekrutacyjne podczas preopeningu hoteli). Autorka artykułów publikowanych w branżowych pismach hotelarskich. Obecnie partner firmy MUMOTIVE Group, wspierającej procesy zmian i restrukturyzacji, m.in. w sektorze retail oraz hospitality.
Koszt:
Członkowie IGHP - uwaga! niższa cena - 1100 zł brutto
Inne podmioty: 1300 zł brutto
Zapisy:
Mail: ighp@ighp.pl
Tel. +48 22 251 79 11, + 48 503 044 875
Aktualny harmonogram:
www.szkoleniaIGHP.com