Po kilku miesiącach batalii z koronawirusem sytuacja wydaje się powoli stabilizować. Nie snuje się planów podboju świata, ale szuka się sposobu na przetrwanie firm, załogi i miejsc, które bardzo często przez dziesięciolecia cieszyły się niesłabnącą popularnością.
W świecie zdominowanym przez agresywne działania marketingowe i wykorzystanie technologii, coraz więcej wymagań stawianych jest przed sprzedażą bezpośrednią. To w niej drzemie największy potencjał, aby zarabiać więcej. Tylko trwałe relacje z Klientami są w stanie uodpornić branżę hotelarską przed kolejnym kryzysem. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku hotelarstwa stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży i zarządzania w branży hotelowej.
NSC Hotels to jedyny w Polsce Kongres w całości poświęcony zwiększaniu skuteczności sprzedaży dedykowany kadrze managerskiej i właścicielom hoteli. Premierowa edycja odbyła się w październiku 2020 gromadząc blisko 200 znakomitych hotelarzy z całej Polski.
24 listopada 2021 w DoubleTree by Hilton Warszawa eksperci powracają, aby po raz kolejny opowiedzieć i doradzić:
- Jak sprzedawać w dobie permanentnego kryzysu?
- Jak budować trwałe relacje z klientami?
- Jak wykorzystywać potencjał klientów biznesowych i sprzedawać więcej?
- Jak zwiększać marżowość sprzedaży?
- Jak zmienił się proces sprzedaży przez Covid-19?
Na te pytania i wiele innych odpowiedzi udzielą uznani eksperci hotelarstwa, ale także doświadczeni praktycy sprzedaży i zarządzania. Wśród nich będą obecni m.in.: Krzysztof Sarnecki - przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach wielu zarządów firm. Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm i strategii marketingowej, Agnieszka Maszner-Paprocka - prezes zarządu Spółki Grand Baltic sp. z o.o., dyrektor finansowy w hotelu HAVET, Elżbieta Nitsze - dyrektor generalna Airport Hotel Okęcie, Marcin Sadło - dyrektor sprzedaży Leonardo Hotels Warsaw.
Dowiedz się więcej o prelegentach ekspertach i programie: https://nationalsales.pl/nsc-hotels-program-2/
Marka NSC to gwarancja wysoce merytorycznych wystąpień i najwyższych standardów jakości.
Udział w Kongresie potwierdzony jest certyfikatem sygnowanym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz HotelManię. Na wydarzenie zapraszają także Srebrny Sponsor – Aqua System – wiodąca marka w dziedzinie uzdatniania, filtracji i dystrybucji wody oraz oczyszczania powietrza dla branży HoReCa oraz Partner Technologiczny Wydarzenia MERIZON – dostawca zaawansowanych systemów technologicznych i nowoczesnych rozwiązań multimedialnych dla branży hotelarskiej i sektora B2B.
National Sales Congress Hotels – Sprzedaż w branży hotelowej:
Miejsce: DoubleTree Hilton Warszawa
Termin: 24 listopada 2021
Zapraszamy do udziału! Ostatnie bilety dostępne na stronie organizatora: https://nationalsales.pl/kup-bilet-hotels/