– Zapraszając pracowników Meditrans wraz z ich rodzinami do naszych hoteli, chcemy wyrazić wsparcie i podziękowanie za walkę z Covid-19. Zdajemy sobie sprawę z tego, że to oni znajdują się na pierwszej linii frontu oraz z ich wysiłku i poświęcenia. Dlatego stwierdziliśmy, że wykorzystamy możliwości sieci Radisson w Polsce i zaoferujemy pobyty nie tylko w Warszawie, ale także w innych miastach, w których zlokalizowane są nasze hotele. Nie mogło być inaczej, hotele wyraziły chęć wsparcia, dzięki czemu zebraliśmy vouchery o wartości 50 weekendowych noclegów na pobyty w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Krakowie, Zakopanem, Katowicach i Szklarskiej Porębie – mówi dyrektor generalny hotelu Radisson Collection w Warszawie Marco Eichhorn.
Radisson Hotel Group dołącza do polskiej inicjatywy Bonów Turystycznych
Od Morza Bałtyckiego po malownicze Tatry lub przyjemny wypad na wycieczkę do miasta, hotele Radisson znajdują się w najgorętszych miejscach w Polsce, w tym w średniowiecznych miastach Krakowie i Wrocławiu oraz z bogatą morską historią Gdańsku i Szczecinie, nie wspominając o zimowej stolicy Polski Zakopanem i tętniącej życiem Warszawie.
Wszystkie hotele Radisson w Polsce przystąpiły do programu Bon Turystyczny, którego celem jest zwiększenie liczby podróży krajowych dzięki darmowym voucherom dla rodzin z dziećmi. Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła ogólnopolskie działanie wspierające zarówno sektor turystyczny, jak i polskie rodziny w trudnym okresie gospodarczym spowodowanym pandemią Covid-19. Każda rodzina z dzieckiem poniżej 18. roku życia lub dzieckiem niepełnosprawnym może ubiegać się o bon o wartości 500 zł. Kwotę można przeznaczyć na usługi hotelarskie lub imprezy turystyczne realizowane przez przedsiębiorcę lub organizację publiczną na terenie całego kraju. W ciągu pierwszych dwóch dni po uruchomieniu programu wydano ponad 319 000 voucherów. Do programu, którego całkowity budżet wynosi 4 miliardy złotych, kwalifikuje się około 6,5 miliona dzieci. Ta ogólnopolska inicjatywa to wielka szansa dla każdego z hoteli Radisson w Polsce, które wspólnie zorganizowały kampanię #OdkryjPolskęzRadisson. Akcja #OdkryjPolskęzRadisson to inicjatywa, za pomocą której hotele przedstawiają swoim gościom najciekawsze i niekoniecznie popularne atrakcje w swoich miastach. Wszystkie polskie hotele Radisson dołączyły do tych inicjatywy i wspólnie stwarzają nieograniczone możliwości do rodzinnego wypoczynku i zwiedzania.