Szkolenia z nowego cyklu odbędą się 5 miastach – w Gdańsku, Olsztynie, Kołobrzegu, Karpaczu i w Zakopanem.
Dlaczego warto wybrać szkolenie IGHP?
To pierwsze na rynku, tak aktualne i kompleksowe szkolenie dotyczące kwestii bezpieczeństwa sanitarnego w hotelu w kontekście nowych wytycznych. Dwudniowe spotkanie poprowadzą eksperci, praktycy Maria Middeldorp oraz Marcin Leśniak. Uczestnicy szkolenia otrzymają od naszych trenerów potężną dawkę praktycznej i aktualnej wiedzy na temat minimalizacji zagrożeń wirusowych, optymalnych sposobów utrzymania czystości w restauracji i hotelu, a w części warsztatowej szkolenia - także praktyczne instrukcje.
Dla kogo:
- dyrektorów hoteli
- osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo sanitarno-epidemiologiczne w hotelu
- dla kierowników służby pięter
- dla przyszłych kierowników służby pięter
- dla kierowników zmiany służby pięter – tzw. supervisorów
Zakres szkolenia:
W trakcie 1. dnia szkolenia porozmawiamy o wytycznych w zakresie bezpieczeństwa dla obiektów hotelowych: front office oraz housekeeping
1. Koronawirus - jak się przenosi oraz jakich środków prewencyjnych powinniśmy użyć
2. Instruktaż dla personelu przy ponownym otwarciu hoteli:
- jakie środki prewencji powinny zostać wprowadzone w hotelu
- jak obniżyć ryzyko infekcji w hotelu
- jak powinno odbywać się sprzątanie oraz dezynfekcja obszarów wspólnych
- jak bezpiecznie posprzątać pokój z zachowaniem środków ostrożności
3. Wytyczne dla hotelu podczas pandemii:
- co robić w przypadku podwyższonej temperatury u Gościa, chcącego się zarejestrować w hotelu
- co robić w przypadku chorego Gościa przebywającego w naszym obiekcie
- jakie punkty związane z COVID-19 powinny znaleźć się w regulaminie hotelowym
4. Przykładowy check-in Gościa z zastosowaniem środków prewencyjnych
5. Instrukcja sprzątania hotelu w czasie pandemii
6. Dokładna instrukcja sprzątania pokoi hotelowych krok po kroku z zachowaniem bezpieczeństwa
W trakcie 2. dnia szkolenia zostaną omówione poniższe zagadnienia:
1. Zagrożenia wirusowe, w tym COVID-19 w gastronomii i hotelach.
2. Zagrożenia wirusowe, w tym COVID-19 niesione przez dostawców środków spożywczych.
3. Zapobieganie zagrożeniom COVID-19 wnoszonym przez pracowników. Nadzór nad stanem zdrowotnym personelu.
4. Zagrożenia wnoszone przez zewnętrznych usługodawców restauracji, hotelu.
5. Goście hotelu jako potencjalne źródło zakażenia COVID-19.
6. Procesy technologiczne w ochronie przed zagrożeniami niesionymi przez COVID-19.
7. Zasady dystrybucji potraw w obliczu zagrożenia COVID-19.
8. Utrzymanie czystości w obronie przed COVID-19.
9. Właściwy dobór środków czystości w walce z COVID-19.
10. Środki ochrony osobistej w ochronie personelu przed COVID-19 – dobór i zasady stosowania.
11. Zamgławiacze, ozonatory, lampy UV oraz inne urządzenia w walce z zagrożeniami wirusowymi.
12. Dokumentowanie działań związanych z ochroną przed COVID-19.
13. Rola kadry kierowniczej w działaniach zmierzających do minimalizacji zagrożeń związanych z COVID-19.
W Zakopanem – zamiana dni szkoleniowych w agendzie
Nasi trenerzy:
Maria Middeldorp - od 13 lat związana z branżą hotelarską. Ma ogromne doświadczenie w dziale służby pięter, w którym przez wiele lat zajmowała kierownicze stanowisko. Pracowała w największych sieciach hotelowych w Wielkiej Brytanii: w Marriott International i InterContinental Hotels Group. Do Polski wróciła w 2014 roku, by uczestniczyć w rozwoju sieci Hilton Worldwide w rodzimym kraju. W pracy ambitna perfekcjonistka, wdrażająca najwyższe sieciowe standardy. Swoją pracę oraz zdobyte doświadczenia umiejętnie przekłada na realizowanie wyznaczonych zarówno przez siebie, jak i hotel ambitnych celów. Wprowadza wiele zmian w funkcjonowaniu hotelu, by systematycznie poprawiać jakość oraz efektywność świadczonych usług. Priorytetem jej działań jest najwyższa satysfakcja obsługiwanych gości. Swoim entuzjazmem zaraża kolejnych ludzi, chcących prowadzić swoje działy hotelowe w sposób profesjonalny. Absolwentka Krakowskiej Akademii, Wydziału Stosunków Międzynarodowych o profilu turystycznym. Prywatnie ceni spokój, interesuje się podróżami. Wolny czas uwielbia spędzać ze swoimi dwoma czworonożnymi pupilami, w czym odnajduje balans pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.
Marcin Leśniak - absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i Politechniki Łódzkiej. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w gastronomii. Audytor zewnętrzny systemów zarządzania jakością (ISO serii 9001, HACCP) akredytowanych jednostek certyfikujących. A także konsultant i trener z zakresu systemu bezpieczeństwa żywności HACCP. Doświadczenie we wdrażaniu i audytowaniu systemu HACCP zdobywał w wielu trzy-, cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach. Współpracuje z wieloma firmami takimi jak Marriott, Sheraton, Radisson Blu, Courtyard by Marriott, DoubleTree by Hilton, Costa Coffee, Arche, Bukovina, Nosalowy Dwór. Przeprowadził ponadto szereg szkoleń dla takich firm jak: Sfinks Polska, Unity Line, Polska Żegluga Bałtycka, Ecolab, Costa Coffee. W swojej codziennej pracy preferuje praktyczne podejście do systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności, co cieszy się uznaniem wielu klientów branży gastronomicznej i hotelarskiej. Autor wielu artykułów dotyczących systemów bezpieczeństwa żywności w czasopismach branżowych (Restauracja). Właściciel firmy BM Quality Group Marcin Leśniak z Warszawy.
Koszt szkolenia:
Dla członków IGHP NIŻSZA CENA! Tylko 899 zł netto.
Członkowie Harmony Polish Hotels: cena 999 zł netto.
Podmioty niezrzeszone w IGHP: cena 1099 zł netto.
Zapisy:
Na szkolenia można zapisać się online, pisząc do biura IGHP na adres ighp@ighp.pl lub dzwoniąc pod nr tel. +48 22 251 79 11, + 48 503 044 875.
Aktualny harmonogram: www.szkoleniaIGHP.com