Harmony Polish Hotels rozpoczęła 18 marca akcję, której celem jest umożliwienie zakupu tzw. cegiełek dla hoteli, które Goście, jak tradycyjne vouchery, będą mogli wykorzystać w przyszłym roku. W ramach cegiełki za 100 zł Gość otrzymuje do wykorzystania dodatkowe 20 zł.
HPH zachęca do włączenia się do akcji z wykorzystaniem uspójnionego przekazu wszystkie polskie hotele.
- Czas ograniczonej, niestety do zera sprzedaży, powinniśmy wykorzystać na dostosowanie hoteli i ich obsługi do nowych oczekiwań gości, również w zakresie dbałości o ich bezpieczeństwo w obliczu nowych zagrożeń. Powinniśmy również uświadamiać naszych gości, że ta sytuacja kryzysowa przełożyć się może w nieodległej perspektywie czasu na znaczne pogorszenie się oferty turystycznej w Polsce, niestety nie wszystkie hotele dadzą rady przetrwać tego kryzysu, wiele obiektów zniknie z hotelarskiej mamy Polski - mówi Elżbieta Lendo, prezes Harmony Polish Hotels.