Każde ze spotkań chronologicznie omawia poszczególne etapy życia projektu hotelowego: zaczynając od stworzenia przemyślanej koncepcji budowy lub transformacji hotelu przez fazy realizacji inwestycji i przygotowania hotelu do rozpoczęcia działalności, aż po zapewnienie mu niezbędnego know-how dla efektywnego funkcjonowania.
Zazwyczaj inwestorzy tworzą wstępną wizję swego przyszłego hotelu, a rolą konsultantów jest zrozumienie ich oczekiwań i sprawdzenie, czy wizja ta oparta jest na realnych przesłankach. Aktywny dialog konsultantów z inwestorem najczęściej zapobiega błędom w koncepcji, projektowaniu, realizacji inwestycji i w późniejszym zarządzaniu hotelem.
Weź udział we wszystkich lub tylko w wybranych spotkaniach z udziałem inwestorów, konsultantów i praktyków branży hotelarskiej, które na przykładach pokażą, jak uniknąć błędów w tworzeniu efektywnego hotelu.
I warsztat
Temat: Przygotuj dobrą koncepcję i dobry projekt hotelu
Pomoc dla inwestora. Uczestnicy spotkania podzielą się doświadczeniem ze współpracy we wstępnej fazie projektu, której celem jest ograniczenie ryzyka inwestycyjnego. Czy w tej fazie należy już myśleć o przyszłej marce hotelu? Jakie są za i przeciw i jak się do tego przygotować?
Przyjdź i dowiedz się, jak powinna wyglądać modelowa współpraca inwestora z zespołem konsultantów w tej fazie projektu.
Prowadzący: Philippe Campagno, Development Manager ds. rozwoju na Polskę, Louvre Hotels Group
II warsztat
Temat: Zrealizuj uzgodniony projekt, unikając błędów podczas budowy lub modernizacji
Dobry projekt to nie wszystko. Niezbędne jest profesjonalne poprowadzenie procesu inwestycyjnego zgodnie z programem inwestycji i zaplanowanym budżetem. Jakie pułapki czyhają na inwestora i jak ich uniknąć? Jak sobie radzić ze zmianami w projekcie, które najczęściej zwiększają nakłady inwestycyjne ponad założony budżet?
Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te i wiele innych pytań, ten warsztat jest dla Ciebie.
Prowadzący: Magdalena Fedorowicz-Boule, Tremend Sp. z o.o., Prezes Zarządu
III warsztat
Temat: Przygotuj hotel do otwarcia i wprowadzenia go na rynek
Zadań na tym etapie jest wiele, a czasu jak zwykle niewiele. Udane uruchomienie to sukces nie tylko inwestora czy dyrektora hotelu. To ważny etap i sukces każdego pracownika. Kto i jak powinien wesprzeć dyrektora w przygotowaniu hotelu do otwarcia, które obszary są najbardziej istotne na tym etapie projektu? O czym najczęściej wiemy lub zapominamy, nie mając profesjonalnego doświadczenia?
To warsztat dla wszystkich, którzy nie mają wystarczającej wiedzy, jak zorganizować pracę zespołów hotelowych i zaplanować wejście hotelu na rynek. Warto posłuchać praktyków.
Prowadzący: Maciej Knyrek, Członek Rady, IGHP
IV warsztat
Temat: Zarządzaj, optymalizuj działalność i zarabiaj
Działalność hotelu od chwili otwarcia – to pozornie „problem z głowy” dla inwestora. Inwestycja jest zakończona, ale żeby przyniosła oczekiwany zwrot niezbędna jest pomoc dla inwestora, dyrektora i pracowników. Jak ważny jest to etap i jakiego wsparcia wymaga? Podzielimy się swoją wiedzą.
To warsztat nie tylko dla inwestorów, ale dla wszystkich, których praca związana jest z funkcjonowaniem hotelu. Kopalnia praktycznej wiedzy, którą podzielą się eksperci podczas tego spotkania.
Prowadzący: Agnieszka Maszner-Paprocka, Dyrektor Regionalna IGHP w regionie zachodniopomorskim
ZAPISY: