- To oczywiście ogromny zaszczyt móc pracować dla tak wyjątkowej grupy polskich hoteli niezależnych, ale również wielka odpowiedzialność za wspólny sukces ludzi, którzy zrzeszeni w naszej organizacji, pracują na jak najlepsze wyniki wspólnych inicjatyw. U podstaw działalności Fundacji, stale otwartej na współpracę z kolejnymi hotelami, leży przede wszystkim rozwój Grupy, wsparcie marketingowe hoteli członkowskich oraz rozwój projektów sprzedażowych. I na tych zadaniach będziemy przede wszystkim koncentrować się w najbliższym czasie – mówi Elżbieta Lendo.
Jesienne spotkanie właścicieli i dyrektorów Harmony Polish Hotels połączone zostało ze szczytem marketingowym, podczas którego przyjęty został plan marketingowy 2020 oraz kalendarium wydarzeń Harmony Polish Hotels, głównie w obszarze działalności statutowej, ale również kulturalnej, charytatywnej czy proekologicznej.
Uczestnicy szczytu mogli wziąć udział w szkoleniach z zakresu nowych technologii do wsparcia procesów sprzedaży, obsługi i budowania lojalności oraz sprawdzania efektywności kampanii reklamowych.