W trakcie szkolenia będzie można poznać rozwiązania i dobre praktyki, dzięki którym pracownicy mogą odzyskać motywację, a fluktuacja w hotelu stopniowo się zmniejszy. W programie szkolenia znajdują się zagadnienia związane z obiektywną oceną pracy, optymalizacją struktury organizacyjnej w hotelu, wynagrodzenia czy wdrożenia w hotelu profesjonalnych procedur HR. Na szkolenie zapraszamy wszystkich, którzy mają doświadczenie w pracy w zarządzaniu pracownikami i chcą się doskonalić w obszarach wykorzystania profesjonalnych narzędzi HR.
Dlaczego warto wybrać szkolenie IGHP?
Zgłoś się na szkolenie IGHP! Poznasz rozwiązania w dziedzinie zarządzania pracownikami, które sprawdziły się w hotelarstwie nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie. Zaplanuj profesjonalne procesy HR, by zwiększyć zaangażowanie pracowników oraz poprawić ich motywację! Nasz ekspert przekaże sprawdzone rozwiązania dotyczące budowania pozytywnych relacji z zespołem w hotelu.
Dla kogo:
- właścicieli hoteli
- dyrektorów hoteli
- menedżerów hotelowych
Zakres szkolenia:
Procesy zarządzania ludźmi zwiększające zaangażowanie pracowników:
a) Efektywna struktura organizacyjna w hotelu
b) Rola kierowników działów w zarządzaniu ludźmi
Jak zarządzać motywacją pracowników:
a) Źródła spadku motywacji pracowników według badań psychologicznych,
b) Płacowe metody motywacji pracowników,
c) Pozapłacowe metody motywacji,
d) Racjonalizacja kosztów motywowania.
Obiektywna ocena pracy – cele i kryteria pracy a budowanie zgranego zespołu.
a) Ocena pracowników - fakty i mity
b) Dobrze zaplanowany proces informacji zwrotnej
c) Informacja zwrotna a jej wpływ na poziom motywacji pracowników
Nasz trener:
Urszula Kołtko - socjolog, menadżer i konsultant z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi, w tym w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych oraz programów rozwoju kompetencji pracowniczych. Od 2002 roku współpracuje z klientami branży hotelowej, realizując dla nich projekty doradcze, szkoleniowe oraz rekrutacyjne (w tym procesy rekrutacyjne podczas preopeningu hoteli). Autorka artykułów publikowanych w branżowych pismach hotelarskich. Obecnie partner firmy MUMOTIVE Group, wspierającej procesy zmian i restrukturyzacji, m.in. w sektorze retail oraz hospitality.
Koszt szkolenia:
Dla członków IGHP koszt udziału w szkoleniu wynosi 399 zł netto.
Dla podmiotów niezrzeszonych w IGHP cena wynosi 599 zł netto, a dla członków Harmony Polish Hotel 499 zł netto.
Zapisy:
Na szkolenia można zapisać się online, pisząc do biura IGHP na adres ighp@ighp.pl lub dzwoniąc pod nr tel. +48 22 251 79 11, + 48 503 044 875.
Harmonogram jest aktualizowany na bieżaco na stronie: https://www.szkoleniaighp.com/skuteczne-zarzadzanie-zespolem