Ilona Ceglińska w branży hotelarskiej działa od 15 lat. Ukończyła Wyższą Szkołę Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie. Pierwsze doświadczenie zdobywała na stanowisku recepcjonistki w jednym z podwarszawskich hoteli. Następnie przechodziła kolejne etapy rozwoju jako manager w dziale konferencji, bankietów i marketingu.
Z siecią Hotele DeSilva związana jest od 5 lat, zaczynając pracę w dziale sprzedaży w hotelu Victor DeSilva w Pruszkowie. W kolejnych latach otrzymała awans zastępcy dyrektora aż objęła stanowisko dyrektora hotelu.
Z kolei Krystian Gałężewski objął stanowisko dyrektora hotelu Desilva Premium Poznań.
Ukończył Politechnikę Poznańską Wydziału Inżynierii Zarządzania.
Karierę zawodową rozpoczął w 2012 roku w sieciowej restauracji Sphinx. W szybkim tempie wspinał się w strukturach organizacyjnych firmy. Po upływie 6 miesięcy został kierownikiem restauracji, gdzie funkcję pełnił przez trzy lata.
W latach 2015 - 2018 był managerem obiektu w jednym z poznańskich kompleksów hotelowo – gastronomicznych City Park.
Hotele DeSilva powstały w 2006 roku. Wraz z otwarciem pierwszego hotelu Desilva spółka rozwija się w oparciu o cztery marki własne (Desilva Premium, Desilva, Desilva INN, by Desilva,) oraz wpisujące się w strategię rozwoju i synergię biznesową sieci, marki Accor – Mercure i ibis.
17 hoteli w 15 lokalizacjach, dysponujących 1635 pokojami oraz 79 salami konferencyjnymi tak prezentuje się portfolio Grupy Hotele DeSilva na koniec 2018.
Wkrótce otwarcie nowego czterogwiazdkowego hotelu w Malborku by Desilva.
Źródło – Desilva