Hotel Meeting – konferencja dla wszystkich hotelarzy, to cykliczne wydarzenie, podczas którego eksperci i praktycy z branży hotelarskiej wymieniają się swoją wiedzą oraz doświadczeniem. Jest to również świetna okazja do tego aby zdobyć nowych partnerów biznesowych dzięki formule Business Speed Dating, czyli krótkich, 4-minutowych spotkań hotelarzy i dostawców produktów czy usług.
Konferencje Hotel Meeting cieszą się wysokim zainteresowaniem. Potwierdzają to wyniki ostatniego wydarzenia – Hotel Meeting Businesswoman Edition, gdzie zarejestrowało się ponad 400 uczestników, zaprezentowało się ponad 40 dostawców, a ponad 60 kupców wzięło udział w ekspresowych spotkaniach, których odbyło się łącznie prawie 2000.
PROGRAM KONFERENCJI
- Jak „obejść” Booking i zwiększyć liczbę rezerwacji przez własną stronę www - Bartosz Paczyński, właściciel agencji Social Media Content Hero, trener, szkoleniowiec
- W grupie siła - czyli jak skutecznie obniżyć koszty w hotelu - Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP
- PANEL DYSKUSYJNY – Czy cena czyni cuda? Szukamy przepisu na sukces w dobie hossy inwestycyjnej na rynku hoteli i apartamentów wypoczynkowych
Moderatorka: Marlena Kosiura, redaktor inwestycjewkurortach.pl- Paneliści:
Karolina Kaim, prezes zarządu Tacit Investment
Artur Kozieja, właściciel firmy Europlan
Krzysztof Sobolewski, prezes spółek Gwiazda Morza i Shipyard City Gdańsk
- Paneliści:
- Jak dotrzeć do segmentu MICE w kampaniach online? Kilka praktycznych przykładów – Krzysztof Stęplowski, specjalista w marketingu internetowym w hotelarstwi
- Dlaczego Revenue Management nie działa u mnie w hotelu? – Krzysztof Głąbiński, współwłaściciel firmy szkoleniowej szkoleniahoteli.pl oraz prezes systemu revenue Lybru.tech
- Zarządzanie personelem – klient wewnętrzny i „dzień cudzoziemca” – case study – Elżbieta Nitsze, dyrektor generalny Airport Hotel okęcie
- Zła ocena? Jest na to sposób! Jak usunąć nieprawdziwe opinie w internecie? Studium przypadku – Mikołaj Ostrowski, Adwokat i założyciel OWIW Legal oraz absolwent aplikacji sądowej i adwokackiej.
- W hotelowej restauracji – czy dostanę coś bez mięsa? O tym, jak w obliczu rosnącej popularności kuchni roślinnej w mądry sposób odpowiadać na zmieniające się potrzeby gości – Maciej Otrębski, Strategic Partnerships Manager w kampanii „RoślinnieJemy”
- Ile tracimy na oszustach? – Michał Czuma, właściciel firmy doradczej MC Consulting
To jeszcze nie wszystkie elementy konferencji, które są zaplanowane, dlatego będzie można spodziewać się wiele niespodzianek.
Nowością na konferencji jest możliwość udziału w całodniowych warsztatach dla specjalistów, których temat brzmi „Jak wzmocnić i zwiększyć wydajność w sprzedaży szkoleń i konferencji w Twoim hotelu”. Warsztaty trwać będą od 9:00 do 14:30 i będą prowadzone przez:
Maciej Straus, Dyrektor hotelu Afrodyta**** Business & SPA
Blanka Retmańska – Man, Prezes Idea Profit Sp. z.o.o.
Cena warsztatów – 299 zł brutto, w tej cenie zawarte jest:
- całodniowe szkolenie
- konsultacje ze szkoleniowcami
- obiad, przerwy kawowe
- wstęp na konferencję Hotel Meeting i część wystawienniczą
Sponsorem strategicznym konferencji jest firma Rational, która stworzyła modele pieców konwekcyjno-parowych. Ich produkty charakteryzują się przejrzystym panelem sterowania, nowoczesnymi technologiami i wydajnością. Patronat medialny objęli Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego oraz Harmony Polish Hotels oraz najważniejsze media branżowe w Polsce.
Podczas konferencji można zdobyć niezbędną wiedzę, ponieważ poruszanych jest wiele tematów, które wiążą się z funkcjonowaniem obiektów hotelowych. Wszystkie przekazywane informacje podczas wydarzenia są rzetelne oraz merytoryczne.
Więcej szczegółów na temat Hotel Meeting, w tym program konferencji, znajdą Państwo na oficjalnej stronie wydarzenia – www.hotele.bsdpoland.pl