- Wierzę, że targi „Na Styku Kultur” będą stanowić inspirację do tworzenia innowacyjnych pomysłów i idei w naszej branży – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP.
Targi Regiony Turystyczne popularyzują ideę „styku kultur”, oznaczającą poznawanie świata, ludzi, odmiennych kultur i obyczajów. Genezą powstania wydarzenia jest niezwykłe połączenie w jednym mieście - w Łodzi - wielu kultur, ich wzajemne przenikanie i łączenie. Targi są miejscem promocji zarówno polskiego, jak i zagranicznego rynku turystycznego. Można się na nich zapoznać z ofertami turystycznymi przygotowanymi przez touroperatorów, biura turystyczne, gospodarstwa agroturystyczne, pensjonaty oraz ośrodki uzdrowiskowe, sanatoria, obiekty SPA, porty i przystanie.
Wydarzenie jest cenione ze względu na atmosferę i ogromną popularność wśród zwiedzających. Targi są kopalnią pomysłów i niewyczerpalnym źródłem inspiracji związanych ze zwiedzaniem Polski i świata i co za tym idzie, obowiązkowym wydarzeniem dla osób, które uwielbiają wyprawy i przygody. Wystawcy, którzy uczestniczą w targach, prezentują atrakcyjną ofertę dla tych, którzy planują wyruszyć w drogę - od standardowych ofert turystycznych, poprzez wszystkie usługi pomocne podróżnikom, kończąc na niekonwencjonalnych metodach wojażowania, bliskich indywidualnym globtroterom.
Organizatorem wydarzenia jest Miejska Arena Kultury i Sportu w Łodzi.