To wszystko dzięki współpracy z firmą Social WiFi, z którą w marcu tego roku Louvre Hotels Group zmodernizowało infrastrukturę internetową w ponad 70% należących do niej hotelach oraz wprowadziło system będący nowoczesnym i skutecznym narzędziem komunikacji z Gośćmi w czasie ich pobytu w hotelu, jak i po wyjeździe. Nowa technologia umożliwiła także badanie poziomu ich satysfakcji on-line i wspiera działania remarketingowe. Tuż po zalogowaniu się do sieci hotelowej Gość zostaje przekierowany na ekran powitalny, gdzie znajdują się aktualizowane na bieżąco informacje o ciekawych ofertach dostępnych w danym obiekcie i/lub w całej sieci. Z kolei po zalogowaniu się poprzez swój adres mailowy użytkownik dodatkowo otrzymuje maila powitalnego z przydatnymi wiadomościami dotyczącymi pobytu oraz propozycjami skorzystania z oferowanych atrakcji. Z aprobatą gości spotyka się możliwość skomentowania i ocenienia pobytu w hotelu. W dobę po wymeldowaniu mogą oni wyrazić ocenę pobytu w 5-stopniowej skali i pozostawić komentarz w serwisie TripAdvisor. System zarządzany jest indywidualnie, z poziomu każdego hotelu.
Już wiadomo, że goście zmiany przyjęli z zadowoleniem – chwalą szybkość i płynność połączeń internetowych.