Wiele uwagi Zarząd poświęcił na działania komercyjne Izby nakierowane na pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych na cele statutowe Izby, w tym zatwierdził cennik usług reklamowych na stronach internetowych Izby dla członków Izby i pozostałych podmiotów gospodarczych zainteresowanych tymi usługami. Zarząd zapoznał się również z projekt regulaminu członka IG HP. Członkowie Zarządu zaproponowali zorganizowanie przez Izbę, na rzecz managerów ze środowiska hotelarsko-gastronomicznego i firm z nim współdziałających corocznej nagrody np. za działania antykryzysowe, proekologiczne, modernizacyjne, produktowe, zwiększające konkurencyjność sektora. Wskazano również na konieczność podjęcia działań związanych z zachęceniem do członkostwa w Izbie i szerszej współpracy z przedsiębiorcami hotelowymi wyższych uczelni kształcących kadry na potrzeby turystyki i przemysłu gościnnego.
Szczegółowa informacja na temat działań Izby znajduje się w sekcji członkowskiej.
K.W.