Zarząd firmy spodziewa się, że drugi kwartał będzie dla INTERFERII jeszcze lepszy - przede wszystkim w związku ze spodziewanym, zwiększonym ruchem turystycznym z Niemiec. Obecny kurs euro kształtujący się na poziomie 4,38 zł jest niemal o złotówkę wyższy niż w roku ubiegłym. Im wyższy kurs euro, tym większy zysk dla firmy, która pozyskuje realny pieniądz na sprzedaży usług turystom i kuracjuszom zagranicznym.
Imponującą różnicę widać przede wszystkim w wynikach na sprzedaży za I kwartał 2009 roku - strata wyniosła jedynie 9 tys. złotych, przy aż 1 mln 259 tys. złotych na minusie, wykazanych za ten sam okres 2008 roku. Dużą rolę odegrała wysoka frekwencja w ośrodkach INTERFERII SA, która w czasie od stycznia do końca marca wyniosła średnio 51,5 proc. i była aż o 14 proc. wyższa w porównaniu z zeszłym rokiem.
źródło; hotelarze.pl