Całkowity koszt inwestycji wyniesie 35 milionów złotych. Kolejne inteligentne hotele sieci PURO powstaną w Warszawie i Krakowie. Jest to nowa jakość na polskim rynku usług hotelarskich. Norweska Grupa kapitałowa Genfer zamierza do końca 2015 roku wybudować w największych miastach Polski 8 swoich obiektów.
Koncept inteligentnych hoteli zakłada stworzenie sieci obiektów, które dzięki doskonałej lokalizacji, innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym i nowoczesnemu designowi oferują wysoką jakość usług za rozsądną cenę. PURO Hotel to idealne rozwiązanie dla wymagających klientów, którzy dużo podróżują. Każdy kto potrafi korzystać z Internetu i obsługuje telefon komórkowy, w ekspresowym tempie i bez problemu zarezerwuje pokój oraz samodzielnie zamelduje i wymelduje się z Puro Hotel. Rezerwacja pokoju będzie możliwa za pośrednictwem internetowego systemu rezerwacji lub w samym hotelu przy użyciu panelu rezerwacyjnego. Koncepcja samoobsługowego hotelu zakłada rezygnację z tradycyjnej recepcji. Natomiast przez całą dobę do dyspozycji gości będzie consierge, który służyć będzie wiedzą
i pomocą. Inteligentne rozwiązania czekają również na gości w pokojach hotelowych. Centralny panel dotykowy umożliwia sterowanie klimatyzacją oraz kolorem
i natężeniem zainstalowanego oświetlenia ledowego - informują przedstawiciele sieci.
Pierwszy PURO Hotel w Polsce, projektu Autorskiej Pracowni Architektury Hubka, powstanie we Wrocławiu i jest zlokalizowany w centrum miasta, przy ulicy Włodkowica 6, w bezpośrednim sąsiedztwie Starówki i malowniczej części miasta, nazywanej Dzielnicą Czterech Świątyń albo Dzielnicą Tolerancji. Trzypiętrowy hotel będzie dysponował 102 komfortowo i nowocześnie wyposażonymi pokojami, zlokalizowanych na trzech piętrach. Pod budynkiem będzie jednopoziomowy parking dla klientów hotelu z inteligentnym systemem nadzoru ruchu zaprojektowanym tak, by zapewnić szybką obsługę.
Rune Askevold, CEO Puro Hotels powiedział; „Zależy nam na tym, by goście płacąc za Puro Hotel mieli świadomość, że płacą jedynie za rzeczy, z których korzystają i że nie muszą pokrywać kosztów utrzymania restauracji czy siłowni. Taka filozofia pozwoliła nam na stworzenie nowego modelu biznesowego w branży hotelarskiej, który zapewnia luksusowe warunki za przystępną cenę. Skoncentrowaliśmy się na rzeczach najważniejszych dla gościa mając świadomość, że im większa automatyzacja rozwiązań tym niższe koszty stałe funkcjonowania obiektu, a w konsekwencji niższa cena usługi hotelowej. Dodatkowo, oferta każdego hotelu będzie dopasowana do potrzeb współczesnego podróżującego biznesmena, aby zapewnić mu funkcjonalne i zaawansowane technologicznie środowisko, w którym można wygodnie i łatwo pracować jak w warunkach biurowych, a jednak z dala od biura”.
źródło; www.eGospodarka.pl