Novotel nagrodzony został w plebiscycie „Korony Turystyki” na najlepsze marki turystyczne, w kategorii hotele. Ta znana i rozpoznawalna na świecie marka uzyskała najwięcej głosów czytelników portalu i magazynu „Polska Wita”, który jest organizatorem wydarzenia.
Uroczysta gala i wręczenie Koron Turystyki odbyły się 1 grudnia w jednym z warszawskim hoteli.
„Korony Turystyki” to pierwsza edycja konkursu, którego celem jest stworzenie prestiżowej listy najlepszych marek turystycznych w Polsce. Spośród dużej konkurencji Novotel został wybrany jako sieć najlepszych hoteli – na podstawie tysięcy głosów uczestników plebiscytu. Mechanizm wyboru opierał się na opiniach osób, które bezpośrednio korzystają z usług turystycznych w Polsce – są gośćmi hoteli i w oparciu własnego doświadczenia oceniają standard oraz jakość oferowanych usług.
W kategorii hotele marka Novotel była bezkonkurencyjna, tak uznały tysiące uczestników plebiscytu.
„Jesteśmy dumni, że zdobyliśmy Koronę Turystyki. To najlepsze potwierdzenie, że hotele Novotel są znane i cenione przez Polaków podróżujących po naszym kraju i po innych kontynentach. W 11 hotelach w Polsce i 400 na całym świecie oferujemy naszym gościom nie tylko atrakcyjne lokalizacje i komfortowe pokoje: w tym Executive - bogato wyposażone, dla najbardziej wymagających gości. Zapewniamy także najwyższej jakości serwis oraz szeroki zakres usług. Wśród nich specjalny koncept dla rodzin z dziećmi Family&Novotel, czy też profesjonalną organizację wydarzeń biznesowych w ramach programu Meeting@Novotel” - mówi Joanna Świerkosz, Marketing Manager Grupy Hotelowej Orbis, która odebrała „Koronę Turystyki” dla marki Novotel w czasie gali. „To „królewska” nagroda, która motywuje do jeszcze lepszej pracy dla naszych gości, to także zobowiązanie na przyszłość” – dodaje Joanna Świerkosz.
Źródło: Panorama Orbisu