Warsaw Convention Bureau WCB, reprezentując Urząd Miasta st. Warszawy, odpowiada za promocję stolicy jako destynacji dla turystyki biznesowej. Zostało powołane w 2003 roku, w strukturach Stołecznego Biura Turystyki, które jest jednostką budżetową Miasta st. Warszawy.
Film będzie pokazywany na targach turystyki biznesowej w kraju i za granicą. Będzie dystrybuowany wśród organizatorów spotkań biznesowych w Warszawie (kongresów, konferencji, targów) - zdecydowanych, ale także potencjalnych. Wykorzystywany będzie podczas rozmów na temat możliwości konferencyjnych Warszawy, również na targach turystyki biznesowej i podczas wizyt studyjnych. Będzie też dystrybuowany poprzez partnerów biznesowych i w środowisku naukowym, które stanowi bardzo prężną grupę pozyskującą tego typu wydarzenia dla stolicy. Ponadto, w uzasadnionych przypadkach, udostępniany będzie innym podmiotom starającym się o pozyskanie wydarzeń biznesowych dla Warszawy - firmom PCO (profesjonalny organizator kongresów), planistom spotkań itd. Aby zachęcić do wyboru Warszawy jako miejsca spotkań służbowych WCB prezentuje pięciominutowy film „Warsaw: see the past, meet the future” na swojej stronie internetowej www.warsawconvention.pl.
WCB jest pierwszym kontaktem dla wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się jaką bazą konferencyjną dysponuje Warszawa i planują zorganizować tu spotkanie biznesowe. Głównym zadaniem WCB jest promocja Warszawy w kraju i za granicą, jako miejsca dla szeroko pojętej turystyki biznesowej – kongresów, konferencji, imprez targowych, podróży motywacyjnych oraz indywidualnych podróży służbowych. Oprócz tego do zadań WCB należy organizacja podróży studyjnych dla zagranicznych dziennikarzy i organizatorów międzynarodowych konferencji i kongresów, celem których jest zaprezentowanie im różnorodności warszawskich atrakcji oraz możliwości jakie oferuje turystom biznesowym stolica Polski.
Źródło: WCB