Warszawski Kyriad Prestige zmienił się w Golden Tulip Warsaw Centre

27.06.2011
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Louvre Hotels Group, nowa grupa hotelowa powstała na początku kwietnia 2011 roku w wyniku połaczenia Louvre Hotels oraz Golden Tulip Hospitality Group, stawia na intensywny rozwój marki Golden Tulip. Pierwszy obiekt tej marki, pod nazwą Golden  Tulip Warsaw Centre zaistnieje na polskim rynku dzięki przemianie warszawskiego hotelu Kyriad Prestige.

Od 6 czerwca br. warszawski Kyriad Prestige kontynuuje działalność pod marką Golden Tulip. Proces rebrandingu, zainicjowany na początku 2011 roku, polega na zaadaptowaniu hotelu do standardów marki Golden Tulip. W trakcie zbliżających się wakacji przeprowadzany będzie remont części hotelu. Już teraz trwa wymiana elementów identyfikacji wizualnej. Do września tego roku odświeżony wygląd zyskają lobby i restauracja, a zaplecze konferencyjne powiększy się o dodatkową salę. Bar zostanie przeniesiony do części ogólnodostępnej i otworzy podwoje również dla klientów nie będących gośćmi hotelu. Całkowite zakończenie projektu przewidziano na 2011 rok. Warszawski Golden Tulip będzie flagowym obiektem grupy Louvre Hotels w Polsce.
 
Louvre Hotels Group posiada w Polsce łącznie 10 hoteli, z czego trzy zlokalizowane są w Warszawie przy ul. Towarowej 2 (Premiere Classe, Campanile oraz Golden Tulip Warsaw  Centre - dotychczas Kyriad Prestige). Pozostałe siedem stanowią obiekty Campanile, w tym jeden w formule nowej generacji w Łodzi. We Wrocławiu Grupa Louvre Hotels rozpoczęła budowę kompleksu złożonego z hoteli Campanile i Premier Classe. Łącznie oferować one będą 280 pokoi, a otwarcie przewidziano na koniec pierwszego kwartału 2012 roku.

Celem przekształcenia hotelu Kyriad Prestige w Golden Tulip jest promocja oraz umocnienie na rynku polskim nowych marek Louvre Hotels Group - mówi Alicja Huziuk-Raith, Manager Regionalny Louvre Hotels Group na Polskę. -  Warszawski Kyriad Prestige to jedyny obiekt tej marki poza Francją. Z punktu widzenia strategii rozwoju grupy Louvre ,korzystniejsze będzie posiadanie w Polsce, a zwłaszcza w jej stolicy, obiektu pod szyldem Golden Tulip, cieszącego się większą rozpoznawalnością, który pozwoli nam pozyskać nowych klientów - dodaje.
 
LHG/Hotelarz

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij