Od 6 czerwca br. warszawski Kyriad Prestige kontynuuje działalność pod marką Golden Tulip. Proces rebrandingu, zainicjowany na początku 2011 roku, polega na zaadaptowaniu hotelu do standardów marki Golden Tulip. W trakcie zbliżających się wakacji przeprowadzany będzie remont części hotelu. Już teraz trwa wymiana elementów identyfikacji wizualnej. Do września tego roku odświeżony wygląd zyskają lobby i restauracja, a zaplecze konferencyjne powiększy się o dodatkową salę. Bar zostanie przeniesiony do części ogólnodostępnej i otworzy podwoje również dla klientów nie będących gośćmi hotelu. Całkowite zakończenie projektu przewidziano na 2011 rok. Warszawski Golden Tulip będzie flagowym obiektem grupy Louvre Hotels w Polsce.
Louvre Hotels Group posiada w Polsce łącznie 10 hoteli, z czego trzy zlokalizowane są w Warszawie przy ul. Towarowej 2 (Premiere Classe, Campanile oraz Golden Tulip Warsaw Centre - dotychczas Kyriad Prestige). Pozostałe siedem stanowią obiekty Campanile, w tym jeden w formule nowej generacji w Łodzi. We Wrocławiu Grupa Louvre Hotels rozpoczęła budowę kompleksu złożonego z hoteli Campanile i Premier Classe. Łącznie oferować one będą 280 pokoi, a otwarcie przewidziano na koniec pierwszego kwartału 2012 roku.
Celem przekształcenia hotelu Kyriad Prestige w Golden Tulip jest promocja oraz umocnienie na rynku polskim nowych marek Louvre Hotels Group - mówi Alicja Huziuk-Raith, Manager Regionalny Louvre Hotels Group na Polskę. - Warszawski Kyriad Prestige to jedyny obiekt tej marki poza Francją. Z punktu widzenia strategii rozwoju grupy Louvre ,korzystniejsze będzie posiadanie w Polsce, a zwłaszcza w jej stolicy, obiektu pod szyldem Golden Tulip, cieszącego się większą rozpoznawalnością, który pozwoli nam pozyskać nowych klientów - dodaje.
LHG/Hotelarz