Każdy z obiektów uhonorowany certyfikatem i godłem „Złoty Standard” realizuje w praktyce hasło „gość jest najważniejszy” – podkreśla Regina Berdy, dyrektor programu certyfikacji. - To modelowe miejsca wypoczynku, które zapewniają nie tylko wysoki komfort

30.05.2012
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego po raz kolejny objęła patronatem „Złoty Standard w obsłudze klienta”, w którym 94 hotele i obiekty wyróżnione godłem „Złoty standard” znajdą się w katalogu, który w czerwcu trafi zarówno do turystów, jak i kluczowych podmiotów branży turystycznej i hotelarskiej. Obok prezentacji laureatów wydawnictwo pomieści także cenne porady i opinie ekspertów.

Każdy z obiektów uhonorowany certyfikatem i godłem „Złoty Standard” realizuje w praktyce hasło „gość jest najważniejszy” – podkreśla Regina Berdy, dyrektor programu certyfikacji. - To modelowe miejsca wypoczynku, które zapewniają nie tylko wysoki komfort pobytu, ale także przyjazny, serdeczny klimat. To obiekty, które szczególnie dbają o swoich gości, i jak pokazują statystyki, skutecznie zachęcają ich do powrotu. Warto je promować i z całą pewnością warto je odwiedzić na trasie naszych urlopowych podróży...
 
Warto zauważyć, że wśród prezentowanych w wydawnictwie laureatów programu znajdują się obiekty reprezentujące różne specjalizacje i standard infrastruktury. W ich gronie nie brakuje zarówno hoteli pięciogwiazdkowych, jak i obiektów mniej prestiżowych, aczkolwiek urzekających jakością oferty. Łącznie tworzą grupę niezwykle zróżnicowaną, przez co ich usługi znakomicie się uzupełniają . Nie tylko zresztą pod względem oferty - wyróżnione hotele reprezentują obecnie wszystkie regiony Polski.
 
Znak jakości obsługi gości
 
Ogólnopolski program oceny jakości obsługi gości „Złoty Standard” ma na celu podnoszenie jakości obsługi gości w polskich obiektach hotelowych. Certyfikowane obiekty są wyłaniane w toku szczegółowych i co ważne bezpłatnych audytów, obejmujących najważniejsze obszary funkcjonowania hotelu, w tym: proces rejestracji i obsługi w ogóle, przygotowanie pokoju, poziom obsługi w restauracji, poziom komunikacji w językach obcych, dostępność i atrakcyjność oferty promocyjnej i dodatkowej np. dla grup biznesowych, szkoleniowych czy integracyjnych.
 
Udział w programie biorą zarówno zainteresowane obiekty, jak i te zgłaszane lub rekomendowane do certyfikacji przez gości.
 
Pełną listę laureatów wraz z ich opisem, a także informacje dotyczące zgłoszeń do programu zawiera strona internetowa www.zlotystandard.info

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij