Hotele ibis Styles to obiekty średniej wielkości (oferujące do 150 pokoi w Europie oraz 200 w Azji). W Europie marka rozwija się głównie w oparciu o umowy franczyzy (95% hoteli), podczas gdy w Azji i rejonie Pacyfiku na podstawie umów o zarządzanie. Marka powstała pod koniec roku 2007, aktualnie sieć hoteli ibis Styles obejmuje ponad 180 obiektów w 16 krajach świata. W Polsce cele marki są jasno określone – zbudowanie minimum 10 obiektów do końca 2015 roku. Sieć będzie rozwijać się głównie poprzez franczyzę. Do grupy dołączą zarówno istniejące już obiekty, po odpowiedniej adaptacji do standardu marki, jak również nowo budowane.
Wprowadzenie nowej marki na rynek polski to dla Grupy Hotelowej Orbis i naszego partnera strategicznego Accor-u z jednej strony wielkie wzywanie, a z drugiej ogromna szansa na wypracowanie przewagi konkurencyjnej, którą zamierzamy wykorzystać. Ibis Styles to zupełnie nowa jakość i koncepcja wśród znanych, ustandaryzowanych na rynku hotelarskim marek z segmentu ekonomicznego. Ibis Styles zaskakuje, łamie konwenanse i stereotypy przez co z pewnością trafi w gusty sporej rzeszy gości spragnionych połączenia ekstrawagancji z niespotykanym dotąd w segmencie ekonomicznym pakietem all inclusive w cenie pobytu. - powiedział David Henry, Dyrektor ds. Sprzedaży, Marketingu, Dystrybucji i Revenue w Orbis S.A.