Obiekt znajdujący się przy ulicy Złotej w Warszawie dołączy do uznanej i renomowanej sieci Mercure. Marka ta posiada już 725 hoteli zlokalizowanych w 49 krajach na całym świecie. Mercure Warszawa Centrum jest 14 obiektem w Polsce i drugim obok Mercure Warszawa Grand w stolicy. Taka zmiana to dla tego obiektu szansa na wzmocnienie prestiżu, rozpoznawalności i w efekcie, zwiększenie generowanych obrotów. Światowe standardy marki Mercure z pewnością sprawią, że hotel stanie się jeszcze ważniejszym ośrodkiem spotkań biznesowych na mapie Warszawy. Jeśli chodzi o nasze aspiracje dotyczące rozwoju tej marki w Polsce, nadal będziemy rozszerzać jej działalność, zwłaszcza w oparciu o franczyzę i umowy o zarządzanie. – powiedziała Joanna Świerkosz, Dyrektor Marketingu Orbis S.A.
4-gwiazdkowy standard Mercure Warszawa Centrum Mercure Warszawa Centrum jest usytuowany w centrum Warszawy, w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego Złote Tarasy, ośrodków biznesowych, administracyjnychi handlowych oraz blisko atrakcji turystycznych i kulturalnych miasta. Hotel dzieli zaledwie 300 metrów od dworca kolejowego Warszawa Centralna i 8 km od Międzynarodowego Portu Lotniczego Okęcie.Do dyspozycji gości będzie 338 pokoi z szybkim łączem internetowym. Restauracje WINESTONE i bufet śniadaniowy BRASSERIE z bogatym menu, spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości. Hotel posiada 10 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 522 m2 oraz Business Centre. Ponadto, oferuje room service, podziemny garaż oraz Fitness Centre. Ten 4-gwiazdkowy hotel to połączenie gościnności, międzynarodowej kuchni i wysokiego standardu.
Mercure to zdecydowanie jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek hotelowych cieszących się uznaniem i dobrą reputacją. To, co ją wyróżnia na tle konkurencji to strategia opierająca się na tzw. „glokalności”. Ofertę lokalnych, udanych wrażeń zapewnia gościom entuzjastyczna obsługa, a z drugiej strony globalna jakość i rozwiązania stosowane na całym świecie przez markę Mercure. Hotele tej marki są znane z umiejętnego czerpania wartości wprost z lokalnej tradycji i kultury. Z wyczuciem łączą nowoczesność z historycznym charakterem miejsca. Zachowując markowy standard zaskakują indywidualnością.Mercure to oryginalne doświadczenie gwarantowane przez silną markę. Goście mogą korzystać z hoteli Mercure w Polsce w następujących miastach: Częstochowa, Gdańsk, Jelenia Góra, Karpacz, Lublin, Mrągowo, Opole, Poznań, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zakopane i Zamość. W 2012 roku w Sosnowcu zostanie oddany do użytku kolejny obiekt tej sieci.
Mercure oferuje osobom podróżującym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie atrakcyjną alternatywę w porównaniu do innych sieci hotelowych i hoteli niezrzeszonych. Mercure jest jedyną marką hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej sieci ponad 725 hoteli z gwarancją standardów jakości oraz doświadczeniem różnorodności hoteli Mercure, z których każdy jest inny, zakorzeniony w lokalnej społeczności i zarządzany przez entuzjastycznych hotelarzy. Hotele Mercure położone w centrum miast, nad morzem lub w górach, witają gości w 50 krajach na całym świecie.
Bardziej szczegółowe informacje na temat hoteli sieci Mercure znajdują się na stronie www.mercure.com