W lipcu i sierpniu 2013 obłożenie średniomiesięczne w Sand Hotel**** sięgnęło 95%, a w kompleksie Marine Hotel***** & Ultra Marine, w którym są wyższe ceny i jest dwa razy więcej pokoi – 90%. Wykorzystanie pokoi we wrześniu utrzymywało się na porównywalnym poziomi, m.in. za sprawą eventów korporacyjnych. To o kilka punktów procentowych wyższy wynik niż rok wcześniej.
W minionym sezonie Goście korzystający z usług hoteli mogli bezpłatnie wypróbować jeden z 3 najnowszych modeli BMW, zjeść śniadanie ze znanymi aktorami czy muzykami. Gwiazdy Lato Zet i Dwójki, Active Summer oraz Kołobrzeskiego Festiwalu Filmowego spały w Marine Hotel***** i Sand Hotel****. Taka współpraca, poza korzyściami marketingowymi, podnosi rozpoznawalność hotelu i satysfakcję Gości po pobycie, którzy mają okazję porozmawiać, zjeść posiłek czy popływać w basenie ze znanymi osobami.
„Kołobrzeskie hotele należące do holdingu Zdrojowa Invest z każdym rokiem umacniają swoją pozycję na turystycznej mapie nie tylko Kołobrzegu, ale całego Pomorza Zachodniego. Na pewno z roku na rok w gorszej sytuacji są obiekty bez kategoryzacji i zlokalizowane w mniejszych miejscowościach wypoczynkowych nad morzem, które nie rozwijają się tak szybko jak Świnoujście, Kołobrzeg czy Sopot.”– podsumowuje sezon Jan Wróblewski, Członek Zarządu Zdrojowa Invest.
Marine Hotel***** & Ultra Marine wyróżniają się spośród innych hoteli nowoczesnym design oraz niesamowitą lokalizacją – zaledwie 20 metrów do piaszczystej plaży. Natomiast stylowy Sand Hotel**** wybierany jest przez osoby ceniące sobie stonowaną elegancję i kameralność.