Kierownik Działu Sprzedaży, Pani Monika Sztejnwald- Zagórska wita mnie w lobby hotelowym, po czym zaprasza na kawę do restauracji.
- Bardzo miła restauracja, czy zawsze tak wygląda? Jest dość specyficzna- podzielona na poziomy?
Monika:- Tak, nasza hotelowa Restauracja Nova zaskakuje swoim wyglądem. Podział na cztery strefy jest idealnym rozwiązaniem na rozmaite przyjęcia okolicznościowe: rodzinne wesela, chrzciny itp. , ale również na imprezy integracyjne dla firm. W zależności od upodobań klienta możemy podzielić restaurację na strefy- bufetową, chill out- gdzie można usiąść i porozmawiać lub parkiet do tańca z dj’em, możliwości są nieskończone.
- Świetny pomysł. Jeśli chodzi o firmy jak przedstawia się zaplecze konferencyjne hotelu, nie widzę tutaj za wielu sal konferencyjnych?
Monika: Wręcz przeciwnie, nasz hotel jest idealnym miejscem na szkolenie czy konferencję. Posiadamy 3 duże sale konferencyjne z pełnym zapleczem multimedialnym, największa z nich ma 119 m2. Poza tym oferujemy 5 sal warsztatowych o różnych metrażach oraz salę VIP. Niedawno oddaliśmy do użytku nowa salę warsztatową, która może pomieścić 30 osób. W tym samym czasie możemy przygotować konferencję dla 410 gości.
- Ta liczba robi wrażenie. A może Pani powiedzieć coś więcej na temat sal, jakie są największe atuty sal konferencyjnych w BEST WESTERN Hotel Felix?
Monika: - Oczywiście, wszystkie nasze sale posiadają naturalne oświetlenie. Wiemy o tym, że sztuczne źródła światła nie służą ludzkiemu oku. Jeśli mowa o zdrowiu przygotowaliśmy specjalne „Zielone przerwy kawowe”. Oddajemy w ręce naszego gościa tylko zdrowe, wyselekcjonowane produkty, które uważnie wybiera nasz Szef Kuchni. Na specjalne życzenia gościa możemy przygotować wegetariańskie czy wegańskie kanapki oraz lunche.
- Brzmi zachęcająco.
Monika: - To nie koniec - nasze patio przy restauracji może posłużyć za świetne miejsce na lunch. Nie ma nic przyjemniejszego niż przerwa w trakcie całodziennego szkolenia na świeżym powietrzu. Po takiej przerwie szkolenie przyniesie na pewno lepsze rezultaty.
- A co z propozycjami Szefa Kuchni?
Monika: -Menu jesteśmy w stanie dopasować do upodobań każdego gościa. Szef Kuchni posiada wieloletnie doświadczenie i zawsze staje na wysokości zadania.
- Pani Moniko, wydaje się że BEST WESTERN Hotel Felix jest w stanie sprostać wszystkim oczekiwaniom klienta.
Monika: - Niemalże. Nasz zespół ma jasno określony cel: klient ma być zadowolony z konferencji, eventu czy wesela. Zadowolony klient jest naszą najlepszą rekomendacją. Jesteśmy profesjonalistami.
- I te słowa będą najlepszą puentą naszej rozmowy. Serdecznie dziękuję.
Monika:- Ja również dziękuję, zapraszam do obejrzenia sal konferencyjnych w BEST WESTERN Hotel Felix.