Hilton nowa nazwa i logo

28.09.2009
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Hilton Worldwide (wcześniej Hilton Hotels Corporation), wiodąca globalna firma świadcząca usługi hotelowe przedstawiła 23 września nową nazwę korporacji oraz logo. Nowa nazwa - Hilton Worldwide - odzwierciedla rozwój firmy na całym świecie, zaś w projekcie logo uwzględnione zostały kluczowe elementy, które symbolizują dziedzictwo firmy Hilton, jej wizję przyszłości oraz zobowiązanie do świadczenia najlepszych usług. 

"Jest to bardzo dynamiczny okres w historii naszej firmy, powiedział Christopher J. Nassetta, prezes oraz dyrektor generalny Hilton Worldwide. Po pomyślnej przeprowadzce do naszej nowej globalnej siedziby, jesteśmy podekscytowani, że możemy przedstawić wizerunek firmy, który będzie lepiej odzwierciedlał to, czym obecnie jest nasza firma, oraz nasze aspiracje dotyczące dalszego rozwoju.  Mimo że zmieniła się nasza nazwa oraz logo, to, co najlepsze w naszej firmie, czyli pasja, zaangażowanie oraz wysokie standardy członków naszego zespołu, które przekładają się na wyjątkowe doświadczenia naszych gości, pozostają takie same" o dodał prezes Hilton Worldwide.

Zmiana nazwy firmy oraz jej logo następują po niedawnej zmianie globalnej siedziby głównej firmy z Beverly Hills (Kalifornia), do McLean (Wirginia). Zmianom tym również towarzyszy przedstawienie na całym świecie odświeżonego wizerunku firmy, jej misji, wartości oraz głównych priorytetów strategicznych, których celem jest bardziej przejrzyste pokazanie tego, jak Hilton prowadzi swoją działalność oraz planuje realizować cele firmy.

Portfolio Hilton Worldwide, które tworzy dziesięć marek, to ponad 3300 hoteli w ponad 77 krajach na całym świecie. Firma otworzy w tym roku ponad 300 hoteli.
 
Informacje o Hilton Worldwide
Hilton Worldwide jest wiodącą globalną firmą świadczącą usługi hotelowe, oferującą możliwość zakwaterowania w luksusowych hotelach z pełną obsługą oraz w kurortach, z możliwością przedłużenia pobytu, jak również w hotelach oferujących umiarkowane ceny. Od 90 lat Hilton Worldwide oferuje podróżnym i przedsiębiorcom najlepsze warunki zakwaterowania, usługi, udogodnienia oraz wartości. Firma chce się poświęcić kontynuowaniu swojej tradycji zapewniania wyjątkowych przeżyć gościom w hotelach na całym świecie. Na tę markę składa się ponad 3 300 hoteli w ponad 77 krajach, łącznie z Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton, Doubletree, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Inn & Suites, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton oraz Hilton Grand Vacations. Firma prowadzi również światowej klasy program nagród dla gości pod nazwą Hilton HHonors®.
 
źródło; Business Wire  (Eastern Daylight Time)

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij