„Naszą innowacyjność skupiamy na tworzeniu najlepszego obrazu i dźwięku, a umowa ta ugruntowuje naszą dominującą pozycję na rynku telewizorów – dziś i w przyszłości”, stwierdził Robert Smits, dyrektor ds. sprzedaży telewizorów w Philips Consumer Lifestyle. „Przodujemy również w dostarczaniu telewizorów energooszczędnych, co pozwala klientom takim jak Accor uzyskać znaczące oszczędności w trakcie użytkowania każdego telewizora”.
Accor, czołowy operator hoteli na świecie i lider rynku europejskiego, prowadzi 4100 hoteli w 90 krajach za pośrednictwem swoich marek komplementarnych, zarówno luksusowych, jak i tanich: Sofitel, Pullman, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, Ibis, All seasons, Etap hotel, Formule 1, hotel F1, Motel6, a także Thalassa sea & spa i Lenôtre.
„W naszych hotelach chcemy ułatwić gościom oglądanie ich własnych filmów w pokojach, a także znajdowanie ulubionych kanałów TV z dala od domu. Telewizory Philips zaspokajają te potrzeby”, oświadczył Christophe Causero, dyrektor ds. zakupu technologii w Accor. „Dzięki świadczeniu kompleksowej usługi odpowiadającej naszym potrzebom, Philips pozwala nam skupić się na naszych gościach”.
Firma Philips zaprezentowała niedawno branży hotelarskiej nową serię telewizorów, która zarówno podróżującym w interesach, jak i turystom zapewni kinowe doznania w pokoju hotelowym. Nowa oferta obejmuje trzy serie telewizorów hotelowych: EasySuite, PrimeSuite i Signature. Dzięki temu Philips posiada dziś najbogatszą ofertę telewizorów LED dla branży hotelarskiej, we wszystkich rozmiarach ekranu, wyposażonych w nowatorskie funkcje, w tym pierwszy na świecie telewizor Full HD 3D dla hoteli.
Nowa seria oferuje wiele nowych korzyści, począwszy od poprawy trwałości po pakiety pełnej obsługi, które obejmują rozszerzone gwarancje i możliwość wypożyczenia. Poza telewizorami Philips dostarcza branży hotelarskiej szeroki wachlarz produktów oświetleniowych i konsumenckich.
Źródło: PHILIPS