Firma ma zamiar poszerzyć swoje portfolio, biorąc pod uwagę ofertę rywali, którzy zwykle posiadają wiele więcej marek. Obecnie IGH prowadzi siedem marek hotelowych tj.: InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, Holiday Inn Express, Hotel Indigo, Staybridge i Candlewood.
Grupa hotelowa rozwija więc plany hoteli klasy luksusowej na rynek chiński oraz średniej na amerykański. Nie posiadająca jeszcze nazwy nowa marka, znajdzie się pomiędzy należącymi do IGH Crowne Plaza a luksusowymi InterContinentalami.
IHG jest również bliskie porozumienia joint venture z Industrial and Commercial Bank of China w celu wyjścia z hotelami Holiday Inn Express poza Pekin oraz planuje reorganizację marki Crowne Plaza. Zgodnie z dostępnymi informacjami, grupa otworzyła 24 hoteli w 17 miastach w zeszłym roku i chce podwoić swoje operacje w Chinach, Indiach i na Bliskim Wschodzie w ciągu najbliższych kilku lat.
Źródło: dziennikturystyczny.pl