W tym roku hotele należące do ibis mega brandu połączyły swoje siły ze szwedzką firmą ACNE oraz działem kreatywnym z BETC Digital, aby stworzyć technologicznie unikalne doświadczenie. Pierwszy raz w historii światowego hotelarstwa goście mogą przenosić swoje sny wprost na płótno. W nowych łóżkach zamontowane zostały materace, wyposażone w 80 czujników. Monitorują one przez całą noc ruchy gościa w trakcie snu, nacisk ciała na materac, a także jego temperaturę oraz wydawane dźwięki. Specjalny program został tak zaprojektowany, aby zakres danych przekazywany przez sensory wykorzystywany przez laserową maszynę, tworzył wykres na podstawie snów gościa. Ramię robota zaczyna malować obraz od pierwszych minut snu.
Accor od zawsze stawia na nowoczesność i innowacyjność usług wprowadzanych dla swoich gości. Wygodne łóżko to dla nich jeden z ważniejszych warunków udanego pobytu w hotelu. Tak dowiodły badania przeprowadzone dla marki ibis w maju 2011 roku we Francji przez firmę badawczą Ifop. Okazało się, że blisko 70% gości ocenia, że wygodne łóżko jest kluczowym czynnikiem podczas pobytu w hotelu. Badania skłoniły Grupę Accor do wprowadzenia unikalne koncepcji Sweet BedTM by ibis, ibis Styles & ibis budget by zaoferować klientom niezrównany komfort. Teraz wraz z obietnicą szczęśliwego i dobrego snu, goście mogą
otrzymać niepowtarzalną pamiątkę – obraz sennych marzeń.
Accor, prezentując pierwszego na świecie robota zapisującego sny, pojawił się już w trzech stolicach Europy. W październiku, przez 10 dni w ramch projektu Sleep Art. tworzył on senne obrazy gości w paryskim hotelu ibis budget Paris Porte de Vincennes oraz ibis Styles Paris Bercy. W listopadzie, Sleep Art. odwiedził Berlin i stanął na 10 nocy w hotelu ibis budget Berlin City Potsdamer Platz oraz w ibis Styles Berlin Mitte. Przed Polską, robot zatrzymał się w angielskiej stolicy w hotelu London Blackfriars by przez 5 dni tworzyć dzieła sztuki ze snów londyńskich gości