Wraz z nadejściem zimy wiele osób przygotowuje się do pożegniania kończącego się roku i przywitania kolejnego z nowymi, ambitnymi planami. W tym okresie, firmy chętnie decydują się na organizację spotkań dla swoic pracowników i klientów zapoznając ich ze swoimi pomysłami i koncepcjami na przyszłość. Grupa Hotelowa Orbis, jako wieloletni partner firm z branży MICE proponuje w tym roku 20% zniżkę na dowolne spotkanie biznesowe w wybranych hotelach w Polsce i na Litwie.
Oferta skierowana jest do klientów biznesowych i będzie dostępna przez dwa miesiące – od 15 grudnia do 28 lutego. Każdy kto zdecyduje się na organizację swojego wydarzenia w tym czasie, zapłaci jedynie 80% ceny całej faktury. Okres rezerwacji terminów obejmuje pierwsze cztery miesiące 2013 roku. Dodatkowo, uczestnicy należący do programu lojalnościowego Le Club Accorhotels, otrzymają podwójne punkty na swoje konto. Organizatorzy, którzy z jakichkolwiek przyczyn będą zmuszeni odwołać wydarzenie, 30 dni przed terminem będą mogli tego dokonać nie ponosząc żadnych kosztów.
„Grupa Hotelowa Orbis oprócz bogato wyposażonych pokoi i sal proponuje wiele atrakcyjnych usług ułatwiających organizację spotkań. Specjalnie stworzona strona www.accorhotels.com/meetings, pozwala na zarządzanie i planowanie wydarzenia od samego początku – nawet z domu. Organizatorzy mogą również liczyć na dedykowany zespół, który wspiera przygotowanie eventu. Ponadto, każda marka należąca do Grupy Hotelowej Orbis posiada własne programy do obsługi klientów biznesowych.” – powiedziała Joanna Świerkosz Dyrektor ds. marketingu w Orbis S.A.
Dla najbardziej lojalnych biznesmenów, Accor przygotowuje także specjalnie oferty w ramach programu Le Club Accorhotels. Za każde wydane Euro klient dostaje punkty, które następnie mogą zostać wymienione na vouchery hotelowe, kupony honorowane u partnerów lub mile lotnicze. Organizatorzy wydarzeń zawsze mogą liczyć na dodatkowe punkty przy okazji promocji takich jak Winter Mice Promotion 2012.