IHG - marka skupiająca się na zdrowiu gości

22.06.2012
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

International Hotels Group ogłosiło uruchomienie nowej marki hoteli w Stanach Zjednoczonych. Even Hotels, reklamowana jest jako „pierwsza mainstreamowa marka, skupiająca się na zdrowiu”.

Nowy Brand dostarczać będzie rozwiązania dla różnych typów potrzeb zdrowotnych podróżnych w zakresie:

  • zdrowego żywienia,
  • wypoczynku,
  • aktywności,
  • pracy.

Na tych czterech filarach ma się właśnie opierać marka Even Hotels.
 
Restauracje skoncentrowane będą wokół świeżych, zdrowych produktów i zbalansowanych posiłków, a goście będą otrzymywać m.in. wolną od sztucznych dodatków smakowych wodę. W pokojach udostępniane będą w urządzenia umożliwiające minitreningi, dla zapracowanych ultraszybki Internet, a hotelowe siłownie wyposażone mają być w sprzęt najwyższej klasy. Obiekty oferować będą także bogate zaplecze wellness.
 
Jak tłumaczy grupa, utworzenie nowej marki, szczególnie skoncentrowanej na zdrowiu, poprzedziły badania rynkowe, z których wynika, że podróżni bywają sfrustrowani „siedzeniem w hotelu i porzucaniem ich aktywnego stylu życia”.
 
IHP zainwestuje w markę 150 mln dolarów w ciągu trzech lat. W tym okresie będzie posiadać kilka hoteli Even w kluczowych destynacjach, a następnie na zasadach franczyzy powstawać będą kolejne hotele. Celem IHG jest utworzenie 100 obiektów nowej marki w ciągu najbliższych pięciu lat.
 
Grupa hotelowa IHP zapowiada uruchomie pierwszego obiektu marki EvenHotels w 2013 roku.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij