Nowy Brand dostarczać będzie rozwiązania dla różnych typów potrzeb zdrowotnych podróżnych w zakresie:
- zdrowego żywienia,
- wypoczynku,
- aktywności,
- pracy.
Na tych czterech filarach ma się właśnie opierać marka Even Hotels.
Restauracje skoncentrowane będą wokół świeżych, zdrowych produktów i zbalansowanych posiłków, a goście będą otrzymywać m.in. wolną od sztucznych dodatków smakowych wodę. W pokojach udostępniane będą w urządzenia umożliwiające minitreningi, dla zapracowanych ultraszybki Internet, a hotelowe siłownie wyposażone mają być w sprzęt najwyższej klasy. Obiekty oferować będą także bogate zaplecze wellness.
Jak tłumaczy grupa, utworzenie nowej marki, szczególnie skoncentrowanej na zdrowiu, poprzedziły badania rynkowe, z których wynika, że podróżni bywają sfrustrowani „siedzeniem w hotelu i porzucaniem ich aktywnego stylu życia”.
IHP zainwestuje w markę 150 mln dolarów w ciągu trzech lat. W tym okresie będzie posiadać kilka hoteli Even w kluczowych destynacjach, a następnie na zasadach franczyzy powstawać będą kolejne hotele. Celem IHG jest utworzenie 100 obiektów nowej marki w ciągu najbliższych pięciu lat.
Grupa hotelowa IHP zapowiada uruchomie pierwszego obiektu marki EvenHotels w 2013 roku.