World Clean Up 2012 oficjalnie rozpoczęła się 24 marca i będzie „zamiatać” do 25 września. Carlson Rezidor jest jedynym globalnym partnerem kampanii z branży hotelarskiej.
Prowadzenie działalności gospodarczej w sposób odpowiedzialny i zrównoważony jest dla nas sprawą najwyższej wagi– podkreślają przedstawiciele grupy hotelarskiej.
Carlson Rezidor był już gospodarzem konferencji dotyczącej kampanii, która odbyła się w styczniu w Radisson Blu Hotel Olympia w Tallinie (Estonia). Od marca do września, hotele należące do grupy zorganizują szereg działań m.in. w Europie, Afryce i obu Amerykach.
World Clean Up rozpoczął się w 2008 roku w Estonii i połączył 50 tys. osób. Kampania organizowana jest w stu procentach przez wolontariuszy.
Tu nie chodzi tylko o miłośników natury. Chodzi o zrozumienie, że śmieci są najbardziej marnowanym zasobem na świecie– powiedział Rainer Nolvak, jeden z organizatorów akcji.