Nasza Izba objęła patronatem tegoroczną edycję i w ramach umowy z Targami organizowała 2 seminaria między innymi z udziałem ekspertów z firmy doradczej TPA Horwath. Tematyka seminariów dotyczyła biznesowo-podatkowych aspektów inwestycji w hotele w Polsce oraz przygotowania do UEFA EURO 2012 ze szczególnym uwzględnieniem branży hotelarskiej i gastronomicznej.
Uczestnicy seminarium podatkowego IGHP otrzymali przewodnik Hotel Guidebook, który zawiera logikę działań na rynku hotelowym jak również podpowiedzi dla potencjalnych inwestorów, jakie kolejne kroki podejmować na poszczególnych etapach inwestycji hotelowej tak aby jak najbardziej zminimalizować ryzyko inwestorskie.
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego posiadała swoje stoisko wystwiennicze, gdzie prezentowaliśmy materiały informacyjne na temat działalności naszej Izby oraz materiały promocyjno reklamowe naszych członków. Przedstawiciel Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego zasiadał w Komisji Konkursu przyznającej medale i wyróżnienia „Na Najlepszy Produkt dla Hotelarstwa i Gastronomii, który towarzyszył Targom HORECA 2010”.
Nagrody i wyróżnienia przyznano w kategoriach; urządzenia gastronomiczne, artykuły spożywcze i napoje dla gastronomii.