Szkolenia odbywały się w dniach 14-20.03.2011 roku w hotelach;
Jan III Sobieski**** w Warszawie
Novotel Warszawa Airport ***
The Westin Warsaw****
Lord**** w Warszawie
Wszystkie te hotele są członkami naszej Izby.
Zakres szkolenia obejmował zagadnienia związane z bezpośrednim zarządzaniem pionem gastronomicznym w hotelu, w tym z obsługą gości zgodną ze standardami obowiązującymi w Unii Europejskiej.
Szkolenie to obejmowało między innymi takie zagadnienia jak:
- zasady i praktyka gościnności, relacje z gośćmi, zasoby ludzkie,
- organizacja i zarządzanie bankietami i konferencjami, organizacja przerw kawowych
- room service i przyjmowanie zamówień WSE,
- wyposażenie kuchni i restauracji,
- kuchnia - zarządzanie w tym kontrola,
- marketing usług gastronomicznych w tym ceny, planowanie businessu, organizacja eventów
W ocenie hotelarzy ukraińskich była to dla nich doskonała okazja do zapoznania się z nowoczesnymi metodami zarządzania hotelarstwem, czego efektem jest wysoka jakość świadczonych usług. Podkreślali swoje zadowolenie z możliwości wymiany doświadczeń z polskimi hotelarzami posiadającymi ogromną praktykę i doświadczenie oraz cieszącymi się doskonałą opinią na Ukrainie.
Uczestnicy szkolenia wykorzystają nabytą wiedzę do lepszej obsługi gości, również myśląc o gościach zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012, które odbędą się w Polsce i na Ukrainie.
Po zakończonym szkoleniu, każdy z uczestników uzyskał certyfikat Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego potwierdzający jego ukończenie.
Na zdjęciach poniżej ukraińscy hotelarze tuż po otrzymaniu certyfikatów IGHP potwierdzających zakres odbytych szkoleń, w towarzystwie Prezesa Izby Aleksandra Pietyry i Dyrektora Generalnego Izby Krzysztofa Wojtkiewicza.