Pierwszy, teoretyczny moduł szkolenia z zarządzania wynikiem hotelu potrwa od 2 do 3 marca 2017 r. Zawiera on podstawy Revenue Management, rachunku kosztów oraz USALI i tłumaczy, dlaczego warto inwestować w Revenue Management, w jaki sposób pomaga zarządzać ceną, jak wpływa na poziom przychodów i wynik operacyjny hotelu, a także co to jest Uniform System of Accounts for the Lodging Industry (USALI) i dlaczego hotelarze uważają go za najlepszy do podejmowania decyzji?
Drugi moduł to część praktyczna – praca w systemach Revenue Management i USALI i odbędzie się w połowie miesiąca, 16-17 marca. Warunkiem uczestnictwa w module II jest ukończenie modułu I.
Koszt uczestnictwa dla jednej osoby to:
- 1 350 zł + 23% VAT za udział w module I (teoria);
- 2 350 zł + 23% VAT za udział w dwóch modułach łącznie (teoria i warsztaty);
- 1 350 zł + 23% VAT za udział w I i II module Revenue Management lub Cost Management z USALI
Członkowie IGHP otrzymają rabat w wysokości 40%!
Cena szkolenia obejmuje też lunche, przerwy kawowe i materiały szkoleniowe.
Organizator zapewnia możliwość rezerwacji pokoju ze śniadaniem w preferencyjnej cenie 200 zł + VAT dla jednej osoby lub 240 zł + VAT dla dwóch osób.
Zgłoszenia uczestnictwa można dokonywać do 22 lutego 2017 roku, wysyłając formularz zgłoszeniowy na adres office@secco.com.pl lub pod numerem telefonu 22 863 89 42.
Więcej informacji na stronie https://secco.com.pl/ZARZaDZANIE-WYNIKIEM-HOTELU-REVENUE-MANAGEMEMENT-COST-MANAGEMENT-i-USALI-SZKOLENIE-DWUMODUlOWE