Przygotowania do Targów TT Warsaw trwają nieprzerwanie od zakończenia poprzedniej edycji. To kluczowe wydarzenie branży turystycznej ponownie zgromadzi ludzi turystyki oraz miłośników wojaży. Tradycyjnie pierwszy dzień dedykowany będzie profesjonalistom, a kolejne dwa szerokiej publiczności. Dla przedstawicieli sektora będzie to czas podsumowań i finalizowania przygotowań do kolejnego sezonu, a dla odwiedzających okazja, by zaplanować podróż.
Prace nad programem merytorycznym są w toku. Dla biznesowych odwiedzających firma MT Targi Polska, planuje branżowe spotkania, a także konferencje prasowe, prezentacje oraz szkolenia. Indywidualni klienci mogą natomiast liczyć na konkursy z nagrodami i atrakcje, którymi wystawcy będą zachęcać do odwiedzenia stoisk.
Kalejdoskop ofert
Obecność państw, regionów, miast i atrakcji turystycznych na targach to jeden ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do świadomości turystów. Dlatego też wielu wystawców tuż po zakończeniu ubiegłorocznej edycji TT Warsaw od razu zarezerwowało stoiska na kolejne targi. Organizator potwierdza, że nie zabraknie przedstawicielstw narodowych i firm z Europy, Afryki, Azji czy Ameryki. Już wiadomo, że kontrahentom i klientom zaprezentują się m.in. wystawcy z Armenii, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogóry, Dominikany, Gruzji, Hiszpanii, Izraela, Jordanii, Litwy, Malezji, Malty, Maroka, Mołdawii, Palestyny, Peru, Rumunii, Turcji, Tajlandii, Tanzanii, Tunezji, Słowacji czy Włoch. Znajdą się wśród nich m.in. touroperatorzy, hotelarze, producenci i dostawcy nowych technologii dla sektora turystycznego, prezentowane będą też liczne atrakcje turystyczne. Wśród obecnych nie zabraknie firm, miast, gmin czy szlaków turystycznych z Polski, która tradycyjnie będzie silnie reprezentowana.
Koordynator Targów TT Warsaw, Renata Frydrykiewicz, potwierdza, że nadal prowadzone są rozmowy z narodowymi ośrodkami, hotelami, regionami, miastami, biurami podróży oraz atrakcjami turystycznymi. Wyjaśnia, że zróżnicowana oferta targowa to korzyść zarówno dla wystawców i przedstawicieli branży, jak i indywidualnych klientów, których rzesze ona przyciąga. – Pracujemy nad tym, aby każdy kto przyjdzie na TT Warsaw mógł dokonać kompleksowego przeglądu propozycji. Biznesowi klienci będą mogli pozyskać nowych partnerów i spotkać się z dotychczasowymi, a indywidualni podróżni znaleźć ciekawe pomysły na ferie, wakacje, weekendowy wyjazd, regenerację w ośrodku spa czy aktywny wypoczynek. Staramy się, żeby pojawili się zarówno znani już odwiedzającym wystawcy, jak i nowi, a każdy znalazł coś dla siebie – informuje Renata Frydrykiewicz.
Branżowe konkursy sposobem na wyróżnienie się
Nieodłączną częścią targów są też konkursy dla wystawców będące dodatkową formą promocji. W konkursie „Homo Turisticus” Jury wybierze najbardziej oryginalne i profesjonalne stoisko targowe. Z kolei w konkursie „Fair Play Turystyki Polskiej o Kryształowy Globus” współorganizowanym przez Polską Izbę Turystyki komisja nagrodzi organizatorów, którzy przygotują najciekawszy program zgodnie z wytycznymi określonymi w regulaminie.
Patronaty
O prestiżu targów imprezy świadczą patronaty czołowych instytucji państwowych, samorządowych i branżowych. Patronat honorowy sprawują: Ireneusz Raś, poseł na Sejm RP, przewodniczący Sejmowej Komisji Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki; Witold Bańka, minister sportu i turystyki; Adam Struzik, marszałek województwa mazowieckiego; Hanna Gronkiewicz-Waltz, prezydent miasta stołecznego Warszawy; Wojciech Fedyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej; Paweł Niewiadomski, prezes Polskiej Izby Turystyki oraz Łukasz Jeziorski, burmistrz dzielnicy Wawer.
TT Warsaw 2015 w liczbach
Ubiegłoroczne Targi TT Warsaw zgromadziły ponad 450 wystawców z 47 krajów. Dużym zainteresowaniem cieszyły się przygotowane przez organizatora i wystawców atrakcje, w tym występy, pokazy i spotkania z podróżnikami i blogerami. W ciągu weekendu targi odwiedziło ponad 18 tysięcy osób.
Więcej informacji o targach znajduje się na stronie www.ttwarsaw.pl.
Kontakt PR:
Joanna Kuźma, Lawenda Public Relations, joanna@lawendapr.com, tel. 502 096 072
Agnieszka Kuźma-Filipek, Lawenda Public Relations, agnieszka@lawendapr.com, tel. 601 99 10 89
Ewa Prochowicz, koordynator działu marketingu, MT Targi Polska, eprochowicz@mttargi.pl, tel. 22 529 39 26
MT Targi Polska to jeden z wiodących w Polsce i największy na rynku warszawskim organizator imprez targowych. Firma organizuje 8 imprez wystawienniczych, które rocznie gromadzą ponad 2000 wystawców i 80 000 zwiedzających. W kalendarium znajdują się targi, które bardzo dobrze znane są za granicą, a w Polsce zyskały miano najważniejszych wydarzeń targowych. Są to: EuroGastro, EuroLab, CrimeLab, TT Warsaw, Lato, WorldHotel, Dziedzictwo oraz Infrastruktura. Firma MT Targi Polska bierze udział w ogólnopolskiej kampanii Polskiej Izby Przemysłu Targowego pt. „Targi dają więcej! Czasu, kontaktów, wiedzy, pieniędzy”. Celem kampanii jest budowanie pozytywnego wizerunku imprez targowych, zachęcenie Polaków do ich odwiedzania i skorzystania z kompleksowej oferty. Dzięki targom zarówno zwiedzający, jak i przede wszystkim przedsiębiorcy zyskują nowych klientów, oszczędzają czas, bogacą się w wiedzę i rozległe kontakty oraz rozwijają swoje pasje.
Więcej informacji na stronie www.targidajawiecej.pl.