W dniach 27-28 września 2016 roku w Poznaniu oraz 19-20 października w Warszawie odbędzie się już trzecia edycja wydarzenia < HMC> Hotel Marketing Conference. To obowiązkowa pozycja w kalendarzu dla wszystkich prawdziwych hotelarzy!
Konferencja potrwa 2 dni i obfitować będzie w wiele inspirujących prelekcji, prowadzonych przez specjalistów z branży. Tematami przewodnimi wydarzenia będą budowa relacji w kontekście marki hotelu oraz podnoszenie rentowności działań marketingowych w obiekcie. Nie zabraknie również dreszczyku emocji. Podczas konferencji w Poznaniu odbędzie się wielki finał i wręczenie nagród Hotel Brand Awards - konkursu na najlepszą markę hotelową.
Ciekawe prelekcje, spotkania z praktykami, okazja do wymiany doświadczeń, dobra zabawa… brzmi interesująco?
Serdecznie zapraszamy do udziału! Wystarczy obserwować Profitroom na Facebooku, aby dowiedzieć się więcej na temat wydarzenia i rejestracji na wydarzenie.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Katarzyną Parzonką, pod adresem: katarzyna.parzonka@profitroom.pl
Organizatorami wydarzenia są: firma Profitroom oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie.
Spotkajmy się na < HMC> 2016!
Więcej materiałów filmowych:
- Jaki klimat panuje na Hotel Marketing Conference? - Filip Bitner, MTP
- Co uczestnik wyniesie z Hotel Marketing Conference? - Filip Bittner, MTP
- Kto powinien przyjść na Hotel Marketing Conference? - Filip Bittner, MTP
- Marki hoteli w Polsce - jak się wyróżnić? - Prof. dr hab. Henryk Mruk
- Pozyskiwanie i utrzymywanie pracowników - Krzysztof Kowalczykiewicz, Dyrektor IT w Profitroom
- Wyzwania stojące przed Hotelarzami - Marcin Dragan, Profitroom
- Nowe trendy w branży hotelarskiej - Marcin Dragan, Profitroom
- Integracja i wymiana wiedzy podczas Hotel Marketing Conference - Marcin Dragan, Profitroom
- Czy da się prowadzić hotel bez internetu? - Krzysztof Kowalczykiewicz, Dyrektor IT w Profitroom
- Przyszłość hoteli w Internecie - Krzysztof Kowalczykiewicz, Dyrektor IT w Profitroom
- Google Hotel Ads, czyli reklama dedykowana Hotelarzom - Karolina Antonowicz, Profitroom
- Marki hoteli w Polsce - jak się wyróżnić? - Prof. dr hab. Henryk Mruk
- Kadra hotelu i jej wpływ na markę obiektu - Prof. dr hab. Henryk Mruk