Najpierw był system do up-sellingu usług hotelowych przy wykorzystaniu tabletów zainstalowanych w pokojach hotelowych, a wszystko po to, aby zwiększyć sprzedaż hotelu na miejscu oraz ułatwić komunikację pomiędzy obsługą, a gościem hotelowym. Teraz przyszła kolej na mobilną wersję systemu, która pomaga w budowaniu programu lojalnościowego poprzez nagradzanie gości hotelowych specjalnymi zniżkami. Jakimi? O tym decyduje hotel.
Współpraca z aplikacją Hotel 360° na smartfony daje hotelarzom szereg możliwości. Jedną z najważniejszych jest bezpośrednia i niezwykle prosta sprzedaż rezerwacji na wybrane pokoje. W ofercie można zaprezentować gościom hotelowym, a zarazem posiadaczom aplikacji, zdjęcia, opisy oraz ofertę specjalną dotyczącą np. ceny za pokój.
Użytkownik aplikacji, zanim dokona rezerwacji, musi się zarejestrować w systemie. Również po przybyciu na miejsce do hotelu, robi szybki check-in poprzez aplikację.
Kolejno aplikacja daje możliwość przesyłania ściśle spersonalizowanych promocji, takich jak np. zniżka 10% do hotelowej restauracji lub hotelowego SPA przeznaczona tylko dla gości zarejestrowanych w aplikacji lub/i zameldowanych w hotelu. To czego dotyczy oferta specjalna, jakie są ceny promocyjne i którzy klienci powinni dostać tego typu ofertę, ustala sam hotel.
To doskonała okazja do zbudowania sieci związanych z hotelem klientów, do promocji i sprzedaży rezerwacji pokoi i usług dodatkowych, a także do nagradzania i doceniania gości hotelowych.
Aplikacja dostępna jest w języku polskim, angielskim i ukraińskim, jednak już trwają prace nad rozszerzeniem oferty o kolejne wersje językowe.
Jeśli chcesz podłączyć swój hotel do aplikacji Hotel 360 skontaktuj się z nami
http://www.espondi.com/pl/kontakt
aplikację można pobrać:
na platformę Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hotel360mobile&hl=pl
na platformę IOS:
https://itunes.apple.com/us/app/hotel360/id1186222637?mt=8