Pierwszego dnia pobytu Goście Złoty Groń Resort & Spa (www.hotelzlotygron.pl) skorzystali również z zaproszenia na kolację degustacyjną w hotelowej restauracji z panoramicznym widokiem na góry. Jako menu popisowe Szef Kuchni zaprezentował sezonowaną na miejscu polską wołowinę.
Drugi dzień pobytu zaowocował spotkaniem w większym gronie, z zaprzyjaźnioną, lokalną firmą eventową Base Camp (www.bcamp.pl), dzięki której wyjazdy biznesowe w góry nabierają intensywności.
W ramach podziękowania za przyjęcie zaproszenia, Goście otrzymali naturalne, zgodne z filozofią slow food, której hotel jest wierny, produkty Spichlerza Smaków Złotego Gronia – nowej marki resortu (www.facebook.com/spichlerzsmakowzlotegogronia). Produkty przypadły do gustu Gościom, którzy już złożyli zamówienia na personalizowane prezenty świąteczne dla swoich pracowników i kontrahentów. Wśród zaproszonych do hotelu Gości znaleźli się m.in. firma Bossa Nova Events z Krakowa oraz Hotel Expert Events z Bytomia, których pozytywne wrażenia wróżą dobrą współpracę. Jednak wszyscy są zgodni, że branża związana z organizacją wyjazdów biznesowych zmieniła się i należy skupić się na obsłudze kameralnych, wymagających grup, dla których Złoty Groń Resort & Spa jest świetnym wyborem.