Na pytanie, czy warto budżetować, zawsze należy odpowiedzieć, że warto…. Bez opracowania planu działania będziemy jak dryfujący okręt z uszkodzoną nawigacją. Nie wiemy, w jakim kierunku zmierzamy, gdzie dotrzemy i jak daleko to będzie od naszych oczekiwań.
Dlaczego warto wybrać szkolenie IGHP
Warsztaty komputerowe „Roczny budżet operacyjny bez tajemnic” pozwolą hotelarzom zmierzyć się z zagadnieniem budżetowania w warunkach ograniczeń rynkowych oraz oczekiwań inwestora wynikających ze zobowiązań kredytowych na budowę obiektu. Przygotowując budżet, będziemy pracować zespołowo, w grupach reprezentujących departamenty hotelowe. Przy wykorzystaniu udostępnionej aplikacji i pracy na serwerze cząstkowe budżety będą konsolidowane on-line na wynik hotelu prezentowany w standardzie USALI.
Dzięki warsztatom uczestnicy poznają właściwą branży hotelarskiej metodologię budżetowania oraz sposoby definiowania zasobów niezbędnych do realizacji przychodów hotelowych. Doświadczeni eksperci będą służyli pomocą oraz wiedzą podczas realizacji ćwiczenia.
Dla kogo:
- dla dyrektorów i GM hoteli
- dla dyrektorów finansowych
- dla właścicieli hoteli
Nasi trenerzy:
Cezary Sarnecki partner w SECCO Hospitality Financial Management, trener w różnych organizacjach szkoleniowych. Jest związany z branżą hotelarską od ponad 14 lat. W czasie swojej pracy zawodowej pełnił stanowisko głównego księgowego i dyrektora finansowego w Hotelu Courtyard by Marriott, a także dyrektora finansowego w grupie Hotele DeSilva. Autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu USALI i rachunkowości zarządczej publikowanych w czasopismach branżowych Hotelarz, Biznes Hotel, Controlling i Rachunkowość Zarządcza, Zarządzanie i Controlling oraz w wydawnictwach akademickich. Jest również Certyfikowanym Głównym Księgowym i członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, trenerem i konsultantem ds. USALI w austriackiej firmie consultingowej Gransier & Associates.
Jarosław Podniesiński partner w SECCO Hospitality Financial Management, trener oraz konsultant ds. USALI w austriackiej firmie consultingowej Gransier & Associates. Z branżą hotelarską związany od ponad 25 lat. W trakcie kariery zawodowej odpowiadał między innymi za kształtowanie polityki finansowo-księgowej w polskich i międzynarodowych sieciach hotelowych, przygotowywał procedury przed otwarciem obiektów hotelowych, wprowadzał procedury controllingu, a także pełnił stanowiska kontrolera finansowego, głównego księgowego oraz dyrektora finansowego. Posiada licencję Ministerstwa Finansów uprawniającą do usługowego prowadzenia biura rachunkowego.
Koszt szkolenia:
Dla członków IGHP koszt udziału w szkoleniu wynosi 399 zł netto.
Dla podmiotów niezrzeszonych w IGHP cena wynosi 599 zł netto, a dla członków Harmony Polish Hotels 499 zł netto.
Zapisy:
Na szkolenia można zapisać się online, pisząc do biura IGHP na adres ighp@ighp.pl lub dzwoniąc pod nr tel. +48 22 251 79 11, + 48 503 044 875.
Aktualny harmonogram znajduje się na stronie: https://www.szkoleniaighp.com/roczny-budzet-operacyjny