Czystość w pokoju jest jedną z podstawowych kwestii, na jaką zwracają uwagę Goście po przybyciu do hotelu. Rola służby pięter jest w tym przypadku kluczowa. Sprawny zespół, przestrzeganie najwyższych standardów, a także dobra organizacja pracy są dzisiaj podstawą w codziennym funkcjonowaniu hotelu, któremu zależy na pozytywnym wizerunku i zadowolonych Gościach. Szkolenia z nowego cyklu „Profesjonalny housekeeping kluczem do sukcesu hotelu” odbędą się 14 miastach w całej Polsce.
Dlaczego warto wybrać szkolenie IGHP?
Autorem szkolenia jest ekspert Maria Middeldorp, która zdobywała doświadczenie zarówno w Polsce, jak i za granicą w największych sieciach hotelowych takich jak Marriott International, InterContinental Hotels Group oraz Hilton Worldwide. Uczestnik szkolenia otrzyma od naszego trenera praktyczną i kompletną wiedzę na temat profesjonalnej i efektywnej organizacji działu służby pięter.
Dla kogo:
- dla kierowników służby pięter
- dla przyszłych kierowników służby pięter
- dla kierowników zmiany służby pięter – tzw. supervisorów
- dyrektorów hoteli
Zakres szkolenia:
1. Kształtowanie dobrego wizerunku hotelu
- jak czystość hotelu wpływa na opinie oraz wyniki obiektu
- rola działu służby pięter w trakcie audytu
2. Główne zagadnienia
- najważniejsze procedury obowiązujące w każdym dziale służby pięter
- ABC efektywnego sprzątania pokoju hotelowego
- jak sprawdzać pokoje hotelowe?
- przekazywanie pracownikom informacji zwrotnej
3. Motywacja w dziale służby pięter
- podstawy zarządzania zespołem
- motywowanie do bardziej efektywnej pracy
- skuteczne nagradzanie pracowników
4. Struktura organizacyjna działu służby pięter
- ustalanie budżetu działu służby pięter
- ustalanie składu osobowego działu oraz zakresu obowiązków
- zagadnienie leasingu bielizny hotelowej
Nasz trener:
Maria Middeldorp
Od 13 lat związana z branżą hotelarską. Ma ogromne doświadczenie w dziale służby pięter, w którym przez wiele lat zajmowała kierownicze stanowisko. Pracowała w największych sieciach hotelowych w Wielkiej Brytanii: w Marriott International i InterContinental Hotels Group. Do Polski wróciła w 2014 roku, by uczestniczyć w rozwoju sieci Hilton Worldwide w rodzimym kraju.
W pracy ambitna perfekcjonistka, wdrażająca najwyższe sieciowe standardy. Swoją pracę oraz zdobyte doświadczenia umiejętnie przekłada na realizowanie wyznaczonych zarówno przez siebie, jak i hotel ambitnych celów. Wprowadza wiele zmian w funkcjonowaniu hotelu, by systematycznie poprawiać jakość oraz efektywność świadczonych usług. Priorytetem jej działań jest najwyższa satysfakcja obsługiwanych gości. Swoim entuzjazmem zaraża kolejnych ludzi, chcących prowadzić swoje działy hotelowe w sposób profesjonalny.
Absolwentka Krakowskiej Akademii, Wydziału Stosunków Międzynarodowych o profilu turystycznym. Prywatnie ceni spokój, interesuje się podróżami. Wolny czas uwielbia spędzać ze swoimi dwoma czworonożnymi pupilami, w czym odnajduje balans pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.
Koszt szkolenia:
Dla członków IGHP koszt udziału w szkoleniu wynosi 399 zł netto.
Dla podmiotów niezrzeszonych w IGHP cena wynosi 599 zł netto, a dla członków Harmony Polish Hotels 399 zł netto.
Zapisy:
Na szkolenia można zapisać się online, pisząc do biura IGHP na adres ighp@ighp.pl lub dzwoniąc pod nr tel. +48 22 251 79 11, + 48 503 044 875.
Harmonogram szkoleń jest aktualizowany na bieżąco:
https://www.szkoleniaighp.com/profesjonalny-housekeeping