Kompendium wiedzy sprzedażowo-marketingowej dla hoteli i restauracji – tak można w skrócie określić nową propozycję szkoleniową IGHP dla hotelarzy. W trakcie 2-dniowego spotkania z ekspertem Anną Głąbińską uczestnicy poznają podstawy tworzenia strategii i narzędzia, by skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów, efektywnie sprzedawać i komunikować się z rynkiem.
Dlaczego warto wybrać szkolenie IGHP?
Oprócz teorii technik sprzedaży mocną stroną szkolenia są praktyczne wskazówki. Uczestnicy dowiedzą się, jak poradzić sobie w dzisiejszym świecie zmieniających się potrzeb klienta i nowych technologii, czy jak umówić i poprowadzić spotkanie. Poznają pojęcia aktywnej sprzedaży, account management i usłyszą, jak nim skutecznie zarządzać. Ekspert zwróci uwagę, o czym nie zapomnieć w bezpośredniej relacji z gościem i jak dbać o reputację hotelu.
Dla kogo:
- dla pracowników sprzedaży i ich kierowników
- pracowników operacyjnych, będących w bezpośrednim kontakcie z gościem
- dla wszystkich, którzy chcieliby pracować w sprzedaży w hotelarstwie
Zakres szkolenia:
- Zintegrowana strategia sprzedaży (marketing mix hotelarstwa, plan marketingowy podstawą efektywnej sprzedaży)
- Psychologia sprzedaży (język korzyści, zrozumienie i rozpoznanie osobowości klienta, segmentacja-kategorie zakupowe klientów)
- Budowanie relacji (pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu wizerunku, uprzejmość i odpowiednie nastawienie, etyka w zawodzie, efektywna komunikacja, niezadowolony klient, obraz sprzedawcy idealnego)
- Techniki sprzedaży (sprzedaż bezpośrednia, sprzedaż telefoniczna, skuteczny e-mailing, sprzedaż i marketing wewnętrzny)
- Podnoszenie efektywności sprzedażowej (jak identyfikować potencjał, jak umówić spotkanie, jak poprowadzić spotkanie, time management, account management)
- Zarządzanie reputacją hotelu (czym jest, jak o nią dbać, jak wpływa na przychody hotelu)
Spotkania odbędą się 14 miastach w całej Polsce. Autorem szkolenia jest Anna Głąbińska.
Nasi trenerzy:
Anna Głąbińska jest ekspertem w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Współzałożyciel i trener w SzkoleniaHoteli.pl. Od 27 lat związana z sektorem usług hotelarskich i gastronomicznych. Doświadczenie zdobywała, pracując dla hotelu Marriott w Warszawie, JW Marriott w Dubaju, Delta Airlines. Jako dyrektor sprzedaży i marketingu w warszawskim Hotelu Bristol (Starwood Hotels&Resorts) planowała i wdrażała budżety, sprzedaż, kanały dystrybucji, zarządzała rozwojem marki, produktów, reklamą i promocją. Odpowiadała za przychody firmy przez ponad 10 lat. Koordynowała procesy sprzedażowe dla sieci Le Meridien Hotels&Resorts na region Europy Północnej. Współtworzyła struktury sprzedażowe dla nowego hotelu Le Meridien w Budapeszcie. W kolejnych latach zarządzała sprzedażą i marketingiem, pracując dla Hoteli DeSilva. Pomagała w budowaniu strategii dla grupy Interferie, Stixx Bar&Grill, Belvedere Gourmet Group, Hotel Rialto.
Koszt dwudniowego szkolenia:
Dla członków IGHP koszt udziału w szkoleniu wynosi 799 zł netto. Dla podmiotów niezrzeszonych w IGHP cena wynosi 999 zł netto.
Zapisy
Na szkolenia można zapisać się online (linki poniżej), pisząc do biura IGHP na adres ighp@ighp.pl lub dzwoniąc pod nr tel. +48 22 251 79 11, + 48 503 044 875.
Harmonogram szkoleń (aktualizujemy na bieżąco):
04-05.04 Kołobrzeg https://smkolobrzeg.konfeo.com/pl/groups
07-08.05 Kraków https://smkrakow.konfeo.com/pl/groups
22-23.05 Wrocław https://smwroclaw.konfeo.com/pl/groups
04-05.06 Warszawa https://smwarszawa.konfeo.com
10-11.06 Białystok https://smbialystok.konfeo.com/pl/groups