Revenue Management to pojęcie, o którym w branży hotelarskiej mówi się coraz częściej. Dlaczego? Właściwe zrozumienie tej koncepcji i jej zastosowanie w hotelu może przynieść liczne korzyści biznesowe!
Jak zacząć? Warto zapisać się na szkolenie IGHP pt. „Revenue Management w hotelarstwie”!
W trakcie jednodniowych warsztatów IGHP, uczestnicy dowiedzą się, czym w praktyce jest Revenue Management, jak analizować dane hotelowe i wykorzystywać je do opracowania strategii sprzedażowej, która pozwoli zwiększyć przychody hotelu. Nie zabraknie też praktycznych wskazówek, jakie elementy powinna ta strategia zawierać i jak ją skutecznie wdrożyć. Uczestnicy poznają także najnowsze narzędzia i technologie, które ułatwiają stosowanie Revenue Management na co dzień.
Szkolenie „Revenue Management” to praktyczna wiedza, zaprezentowana w atrakcyjny sposób oraz liczne przykłady, symulacje i warsztaty. Zadba o to prowadzący – Krzysztof Głąbiński, który tematyką Revenue Management zajmuje się w praktyce od 14 lat, a obecnie pracuje nad rozwojem innowacyjnego rozwiązania dla hoteli. Krzysztof Głąbiński tworzył od podstaw Revenue Management, Revenue Development i dystrybucję w liniach lotniczych oraz hotelach sieciowych. zdobywał doświadczenie zawodowe w takich firmach, jak British Airways, PLL LOT, Qatar Airways, Accor Hotels, Yieldplanet, i-Rates, SzkoleniaHoteli oraz Roomito.
Do udziału w szkoleniu IGHP zaprasza wszystkich, którzy chcieliby Revenue Management w swoich hotelach - właścicieli, dyrektorów, menedżerów oraz wszystkich odpowiedzialnych za politykę cenową w hotelach.
Szkolenia odbędą się w 14 miastach, na pierwsze z nich IGHP zaprasza:
- 12 września o godzinie 10:00 do Hotelu Kossak w Krakowie https://rmkrakow.konfeo.com/pl/groups
- 13 września o godzinie 9:30 do hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie https://rmrzeszow.konfeo.com/pl/groups
- 3 października o godzinie 10:00 do Q Hotel Plus Katowice https://rmkatowice.konfeo.com/pl/groups
- 10 października o godzinie 10:00 do hotelu Novotel Poznań Centrum https://rmpoznan.konfeo.com/pl/groups
- 24 października o godzinie 9:00 do hotelu Leda SPA w Kołobrzegu https://rmkolobrzeg.konfeo.com/pl/groups
- 7 listopada o godzinie 9:00 do Hotelu Wieniawski w Lublinie https://rmlublin.konfeo.com/pl/groups
- 14 listopada o godzinie 9:00 do Best Western Grand Hotel w Kielcach https://rmkielce.konfeo.com/pl/groups
- 28 listopada o godzinie 10:00 do hotelu Mercure Gdańsk Posejdon w Gdańsku https://rmgdansk.konfeo.com/pl/groups
- 5 grudnia o godzinie 9:00 do hotelu Holliday Inn Łódź https://rmlodz.konfeo.com/pl/groups
- 12 grudnia o godzinie 10:00 do hotelu HP Park Olsztyn https://rmolsztyn.konfeo.com/pl/groups
- 16 stycznia 2019 r. o godzinie 10:00 do hotelu ibis Styles Warszawa City https://rmwarszawa.konfeo.com/pl/groups
- 23 stycznia 2019 r. o godzinie 10:00 do hotelu ibis Styles we Wrocławiu https://rmwroclaw.konfeo.com/pl/groups
- 6 lutego 2019 r. o godzinie 10:00 do Hotel Słoneczny Młyn w Bydgoszczy https://rmbydgoszcz.konfeo.com/pl/groups
- 7 lutego 2019 r. o godzinie 10:00 do hotelu Silver w Białymstoku https://revenuebialystok.konfeo.com/pl/groups
KOSZT SZKOLENIA
Dla członków IGHP koszt udziału w szkoleniu wynosi 299zł netto. Podmioty niezrzeszone w IGHP ponoszą koszt szkolenia w wysokości 499 zł netto.
PROGRAM SZKOLENIA
Część I – Podstawowe pojęcia i koncepcja Revenue Management
- Definicje zysku, zwrotu z inwestycji, percepcji wartości, motywacji zakupowych klienta w postrzeganiu Revenue Management
- Obszary zastosowania Revenue Management w hotelu
Część II – Zastosowanie danych w Revenue Management
- Jakie dane należy brać pod uwagę
- Podstawowe jednostki miary i ich znaczenie
- Wykorzystanie danych
- Dane z PMS
- Dane zewnętrzne
Część III - Zastosowanie danych: prognoza i optymalizacja
- Techniki prognozowania danych
- Strategie cenowe: finansowe i marketingowe
- Pricing na podstawie wartości
- Techniki pricingowe
Część IV - Zastosowanie optymalizacji - strategia
- Najważniejsze elementy strategicznego Revenue Management
- Segmentacja
- Pozycjonowanie
- Komunikacja
- Marketing mix
Część V - Wdrożenie Revenue Management - technologie
Zastosowanie technologii Revenue Management w realiach hotelu
ZAPISY
Na szkolenia można zapisać się klikając w powyższe linki, pisząc do biura IGHP na adres ighp@ighp.pl lub dzwoniąc na nr tel. +48 22 251 79 11, + 48 503 044 875.
Zachęcamy do udziału!