SZKOLENIE REVENUE MANAGEMENT W HOTELARSTWIE - dowiedz się, jak pomnażać zyski!

03.09.2018
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego rozpoczyna jesienną edycję szkoleń dla hotelarzy. Cykl otworzą warsztaty Revenue Management w hotelarstwie, wypełnione praktycznymi wskazówkami, jak skutecznie zwiększać przychody obiektów. Pierwsze spotkanie odbędzie się 12 września w Hotelu Kossak w Krakowie, a kolejne zostaną zorganizowane w 13 miastach w całej Polsce.

Revenue Management to pojęcie, o którym w branży hotelarskiej mówi się coraz częściej. Dlaczego? Właściwe zrozumienie tej koncepcji i jej zastosowanie w hotelu może przynieść liczne korzyści biznesowe!

Jak zacząć? Warto zapisać się na szkolenie IGHP pt. „Revenue Management w hotelarstwie”!

W trakcie jednodniowych warsztatów IGHP, uczestnicy dowiedzą się, czym w praktyce jest Revenue Management, jak analizować dane hotelowe i wykorzystywać je do opracowania strategii sprzedażowej, która pozwoli zwiększyć przychody hotelu. Nie zabraknie też praktycznych wskazówek, jakie elementy powinna ta strategia zawierać i jak ją skutecznie wdrożyć. Uczestnicy poznają także najnowsze narzędzia i technologie, które ułatwiają stosowanie Revenue Management na co dzień.

Szkolenie „Revenue Management” to praktyczna wiedza, zaprezentowana w atrakcyjny sposób oraz liczne przykłady, symulacje i warsztaty. Zadba o to prowadzący – Krzysztof Głąbiński, który tematyką Revenue Management zajmuje się w praktyce od 14 lat, a obecnie pracuje nad rozwojem innowacyjnego rozwiązania dla hoteli. Krzysztof Głąbiński tworzył od podstaw Revenue Management, Revenue Development i dystrybucję w liniach lotniczych oraz hotelach sieciowych.  zdobywał doświadczenie zawodowe w takich firmach, jak British Airways, PLL LOT, Qatar Airways, Accor Hotels, Yieldplanet, i-Rates, SzkoleniaHoteli oraz Roomito.

Do udziału w szkoleniu IGHP zaprasza wszystkich, którzy chcieliby Revenue Management w swoich hotelach - właścicieli, dyrektorów, menedżerów oraz wszystkich odpowiedzialnych za politykę cenową w hotelach.

Szkolenia odbędą się w 14 miastach, na pierwsze z nich IGHP zaprasza:

KOSZT SZKOLENIA

Dla członków IGHP koszt udziału w szkoleniu wynosi 299zł netto. Podmioty niezrzeszone w IGHP ponoszą koszt szkolenia w wysokości 499 zł netto.

PROGRAM SZKOLENIA

Część I – Podstawowe pojęcia i koncepcja Revenue Management 

  • Definicje zysku, zwrotu z inwestycji, percepcji wartości, motywacji zakupowych klienta w postrzeganiu Revenue Management
  • Obszary zastosowania Revenue Management  w hotelu

Część II – Zastosowanie danych w Revenue Management 

  • Jakie dane należy brać pod uwagę
  • Podstawowe jednostki miary i ich znaczenie
  • Wykorzystanie danych
  • Dane z PMS
  • Dane zewnętrzne

Część III - Zastosowanie danych: prognoza i optymalizacja 

  • Techniki prognozowania danych
  • Strategie cenowe: finansowe i marketingowe
  • Pricing na podstawie wartości
  • Techniki pricingowe

Część IV - Zastosowanie optymalizacji - strategia

  • Najważniejsze elementy strategicznego Revenue Management
  • Segmentacja
  • Pozycjonowanie
  • Komunikacja
  • Marketing mix

Część V - Wdrożenie Revenue Management - technologie

Zastosowanie technologii Revenue Management w realiach hotelu

ZAPISY

Na szkolenia można zapisać się klikając w powyższe linki, pisząc do biura IGHP na adres ighp@ighp.pl  lub dzwoniąc na nr tel. +48 22 251 79 11, + 48 503 044 875.

Zachęcamy do udziału!

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij