Pierwszy w Polsce hotel marki Hampton by Hilton

24.02.2011
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Światowa sieć hoteli Hilton Worldwide ogłosiła zawarcie umowy franczyzowej ze spółką PGB Dom na otwarcie hotelu marki Hampton by Hilton w Świnoujściu. Nowy hotel zacznie przyjmować gości zimą 2011 r. i odda do ich dyspozycji 104 pokoje.

Nowy hotel Hampton by Hilton, usytuowany w centrum miasta przy jednej z głównych ulic handlowych (ul. Wojska Polskiego), zapewniać ma wygodny dostęp do najważniejszych galerii i centrów handlowych. Znajduje się również w bezpośrednim sąsiedztwie stacji kolejowej Świnoujście Centrum oraz w pobliżu głównej drogi wiodącej do portowej części miasta, skąd wyruszają promy pasażerskie i towarowe do Danii i Szwecji.
 
Hampton by Hilton Świnoujście będzie oferował charakterystyczne dla marki usługi i udogodnienia: stylowe lobby, darmowy dostęp do internetu, salę fitness oraz osobną salę do pracy. Goście mogą również spodziewać się wielofunkcyjnych pokoi zaopatrzonych w łóżka linii Fresh and Clean. Hotel jest przeznaczony zarówno dla gości biznesowych, jak i turystów.
 
Hampton by Hilton to nowatorska marka bazująca na zindywidualizowanej obsłudze, konsekwentnej jakości produktu, innowacji i solidnych wartościach. Hampton by Hilton Świnoujście dołączy do dotychczasowej bazy hotelowej Hilton w Polsce. Obecnie do tego grona należą trzy hotele: Hilton Warszawa i Hilton Gdańsk oraz Hilton Garden Inn w Krakowie. Sieć Hilton wkrótce zamierza otworzyć w Polsce pięć kolejnych hoteli.
 
Marka Hampton, w której skład wchodzą Hampton Inn, Hampton Inn & Suites, Hampton Inn by Hilton, Hampton Inn & Suites by Hilton oraz Hampton by Hilton, jest wielokrotnie nagradzanym liderem rynku hoteli średniego segmentu. Hampton jest jedną z marek lidera całego rynku hotelowego – sieci Hilton, i oferuje swoje usługi w prawie 1800 hotelach na całym świecie. Wszystkie hotele Hampton gwarantują swoim klientom miłą i ciepłą atmosferę, wspieraną przez najwyższej jakości usługi i 100 proc. gwarancję satysfakcji. Wysoki standard usług oraz wyposażenie pokoi w najnowsze technologie, wraz z obecnością na wielu światowych rynkach, uczyniły z marki Hampton lidera swojego segmentu oraz jedną z najdynamiczniej rozwijających się marek hotelowych.
 
Źródło: hiltonworldwide/horecanet

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij