Finał IV edycji Kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie

19.09.2012
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Zakończyła się czwarta edycja 2011/2012 kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie, której finał odbył się w dniu 15 września 2012 w Warszawie. Podobnie jak w latach ubiegłych tegorocznej edycji kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie patronowała Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.

Obiekty zostały zweryfikowane i rozdano certyfikaty dla 77 obiektów, które pozytywnie przeszły audyt tegorocznej edycji. Dodatkowo rozdano statuetki dla najlepszych obiektów w czterech kategoriach.
 
Laureaci statuetek IV edycji 2011/2012:
 
- najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny - Villa Hoff Spa & Wellness, Trzęsacz
- najlepszy hotel miejski dla rodziny - Hotel Scandic, Wrocław
- najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny - Siedlisko Janczar, Pstrągowa
- najlepsze letnisko oraz pensjonat dla rodziny - nie przyznano
 
Oddzielną nagrodę przyznali goście i internauci w kategorii „ulubiony hotel dla rodziny”, którzy głosowali elektronicznie lub wypełniając ankietyw hotelach. W tym roku wygrał hotel Lidia Spa & Wellness, Darłowo.
 
Wyróżnienia za debiut w IV edycji kampanii dla nowo otwartych obiektów przyznano hotelom: Mera Spa w Sopocie, Z – Hotel w Otwocku oraz Blue Diamond w Nowej Wsi.
 
Specjalne wyróżnienia – dyplomy uznania przyznano dla:
 
1) Zespołu Hotelu Lidia SPA & Wellness w Darłowie za to, że Gość w tym hotelu czuje się najważniejszym. 
2) Zespołu Villa Residence w Kudowie Zdroju za gościnność z sercem i atmosferę z duszą. 
3) Dyrekcji Hotelu Haffner w Sopocie za promocję wartości wpływających na kulturę i dobre obyczaje wśród Gości hotelowych.
4) Zespołu Pensjonatu "Pod Kotelnicą" w Białce Tatrzańskiej za to, że każde dziecko jest tu naprawdę VIP`em.
5) Zespołu Grand Hotel Stamary w Zakopanem za szczególną serdeczność dla dzieci i koncerty na tarasie. 
6) Zespołu ośrodka Columbus w Rowach w uznaniu za szczególne przygotowanie obiektu według kryteriów IV edycji 2011/2012 kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie i stworzenie wyjątkowo przyjaznej atmosfery. 
 
„Do konkursu zgłosiło się 85 hoteli, a 77 otrzymało certyfikaty. Aż 30 hoteli otrzymało 5 słoneczek, czyli naszą najwyższą punktację. Ci którzy otrzymują aż dwa słoneczka spełniają minimum 69 % naszych kryteriów. Cieszę się bardzo, że nasza kampania znalazła swoje ważne miejsce na rynku i odpowiada na potrzeby rodzin z dziećmi. Dziękuję wszystkim, którzy z ogromnym zaangażowaniem uczestniczą w tym projekcie” – powiedziała Violetta Hamerska, przewodniczącą Kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.
 
Czwarta edycja 2011/2012 koncentrowała się wokół potrzeb dzieci, aby dziecko w hotelu czuło się wyjątkowym gościem i nie było dodatkiem do pakietu hotelowego, zgodnie z hasłem DZIECKO VIPEM W HOTELU. Kolejna, piąta edycja rusza w październiku i potrwa do września 2013.
 
Patroni medialni: Twój Maluszek, Party, Polsat News, Hotelarz, Świat Hoteli, Horecanet.pl
 
Partnerzy: Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, PKP Intercity, Edukado, kancelaria Błażejowska, Nowakowski & Szołajski, Hotelenet, E-Card
 
Partnerzy Gali: Philips, PKP Intercity, Radisson Blu Sobieski Warszawa, Edukado, Roy House,
Display Flash, POSM Factory, A.Blikle, Marionnaud, Gabinety Promyk,  Projekt Super Dziecko
 
Więcej informacji na stronie www.dzieckowhotelu.pl

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij