Obiekty zostały zweryfikowane i rozdano certyfikaty dla 77 obiektów, które pozytywnie przeszły audyt tegorocznej edycji. Dodatkowo rozdano statuetki dla najlepszych obiektów w czterech kategoriach.
Laureaci statuetek IV edycji 2011/2012:
- najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny - Villa Hoff Spa & Wellness, Trzęsacz
- najlepszy hotel miejski dla rodziny - Hotel Scandic, Wrocław
- najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny - Siedlisko Janczar, Pstrągowa
- najlepsze letnisko oraz pensjonat dla rodziny - nie przyznano
Oddzielną nagrodę przyznali goście i internauci w kategorii „ulubiony hotel dla rodziny”, którzy głosowali elektronicznie lub wypełniając ankietyw hotelach. W tym roku wygrał hotel Lidia Spa & Wellness, Darłowo.
Wyróżnienia za debiut w IV edycji kampanii dla nowo otwartych obiektów przyznano hotelom: Mera Spa w Sopocie, Z – Hotel w Otwocku oraz Blue Diamond w Nowej Wsi.
Specjalne wyróżnienia – dyplomy uznania przyznano dla:
1) Zespołu Hotelu Lidia SPA & Wellness w Darłowie za to, że Gość w tym hotelu czuje się najważniejszym.
2) Zespołu Villa Residence w Kudowie Zdroju za gościnność z sercem i atmosferę z duszą.
3) Dyrekcji Hotelu Haffner w Sopocie za promocję wartości wpływających na kulturę i dobre obyczaje wśród Gości hotelowych.
4) Zespołu Pensjonatu "Pod Kotelnicą" w Białce Tatrzańskiej za to, że każde dziecko jest tu naprawdę VIP`em.
5) Zespołu Grand Hotel Stamary w Zakopanem za szczególną serdeczność dla dzieci i koncerty na tarasie.
6) Zespołu ośrodka Columbus w Rowach w uznaniu za szczególne przygotowanie obiektu według kryteriów IV edycji 2011/2012 kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie i stworzenie wyjątkowo przyjaznej atmosfery.
„Do konkursu zgłosiło się 85 hoteli, a 77 otrzymało certyfikaty. Aż 30 hoteli otrzymało 5 słoneczek, czyli naszą najwyższą punktację. Ci którzy otrzymują aż dwa słoneczka spełniają minimum 69 % naszych kryteriów. Cieszę się bardzo, że nasza kampania znalazła swoje ważne miejsce na rynku i odpowiada na potrzeby rodzin z dziećmi. Dziękuję wszystkim, którzy z ogromnym zaangażowaniem uczestniczą w tym projekcie” – powiedziała Violetta Hamerska, przewodniczącą Kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.
Czwarta edycja 2011/2012 koncentrowała się wokół potrzeb dzieci, aby dziecko w hotelu czuło się wyjątkowym gościem i nie było dodatkiem do pakietu hotelowego, zgodnie z hasłem DZIECKO VIPEM W HOTELU. Kolejna, piąta edycja rusza w październiku i potrwa do września 2013.
Patroni medialni: Twój Maluszek, Party, Polsat News, Hotelarz, Świat Hoteli, Horecanet.pl
Partnerzy: Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, PKP Intercity, Edukado, kancelaria Błażejowska, Nowakowski & Szołajski, Hotelenet, E-Card
Partnerzy Gali: Philips, PKP Intercity, Radisson Blu Sobieski Warszawa, Edukado, Roy House,
Display Flash, POSM Factory, A.Blikle, Marionnaud, Gabinety Promyk, Projekt Super Dziecko
Więcej informacji na stronie www.dzieckowhotelu.pl