Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę!
Poznaj szczegóły ogólnokrajowej kampanii zorganizowanej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego, której celem jest promocja bezpiecznego wypoczynku w hotelach w całej Polsce.
Hotele zawsze były bezpieczne i spełniały wszelkie normy, jednak w czasie pandemii COVID-19 muszą ściśle spełniać dodatkowe wymogi reżimu sanitarnego oraz przestrzegać określonych limitów.
Oto najważniejsze kwestie:
Hotele są wyposażone w środki ochrony bezpośredniej i płyny dezynfekcyjne – korzystaj z nich według potrzeb.
Ogranicz do minimum czas przebywania w częściach publicznych hotelu i osobisty kontakt z recepcją – bezpieczniej będzie zadzwonić.
Od 28 maja 2021 r. można ponownie korzystać z restauracji hotelowych i barów. O nowych zasadach bezpieczeństwa i rygorze sanitarnym poinformuje Cię hotel.
Od 28 maja 2021 r. można ponownie korzystać ze stref rekreacyjno-wypoczynkowych w hotelu, takich jak baseny, sauny, gabinety SPA czy sale fitness. Gabinety kosmetyczne i salony fryzjerskie w hotelach są aktualnie również otwarte. O szczególnych zasadach korzystania z wymienionych usług i rygorze sanitarnym poinformuje Cię obsługa hotelu.
Dzienne sprzątanie pokoju odbywać się będzie tylko na życzenie i podczas Twojej nieobecności.
Place zabaw na świeżym powietrzu i sale zabaw wewnątrz hotelu są dostępne dla Gości. Atrakcje w parkach rozrywki od 21 maja. O zasadach korzystania poinformuje Cię obsługa hotelu.
W związku z zagrożeniem Covid-19, hotel ma prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług dodatkowych, które zwiększałyby zagrożenie Twoje i pracowników, np. dostarczanie bagażu do pokoi, usługa prania itp.
Zdrowie i bezpieczeństwo Gości oraz pracowników jest dla nas wszystkich kwestią najważniejszą, dlatego hotele są zobowiązane do przestrzegania zaleceń Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.
Pragniemy Cię zapewnić, że hotele w Polsce robią wszystko, abyś zarówno Ty, jak i Twoi najbliżsi mieli komfortowy i bezpieczny urlop. By nic nie zakłóciło Twojego wypoczynku, bardzo prosimy Cię o wyrozumiałość i współpracę. Nie patrz tylko na zachowanie innych. Sam dawaj przykład swoim zachowaniem.
Zapoznaj się z przepisami bezpieczeństwa sanitarnego, publikowanymi na stronie internetowej hotelu, najlepiej jeszcze w momencie dokonywania rezerwacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z recepcją, w której uzyskasz wszelkie potrzebne informacje.
Przy okazji apelujemy – rezerwuj nocleg bez pośredników, czyli dokonaj rezerwacji bezpośrednio przez stronę internetową hotelu, mail czy telefon. Dzięki temu hotel nie zapłaci wysokich prowizji. To dla branży wycieńczonej lockdownami bardzo ważna kwestia.
W częściach publicznych poruszaj się w maseczce zakrywającej usta i nos.
Przestrzegaj wymaganego dystansu między osobami, minimum 1,5 metra.
Regularnie myj ręce.
Dostęp do hotelowych suszarek do włosów może być ograniczony.
W poczuciu odpowiedzialności za zdrowie nas wszystkich nie powinieneś przyjeżdżać do hotelu, jeśli jesteś na kwarantannie, miałeś kontakt z chorym na COVID-19 lub masz podejrzenie zakażenia. Ponadto, mając świadomość bycia zakażonym, narażasz hotel na ponowne zamknięcie, a osoby z Twojego otoczenia na obowiązkową kwarantannę.
Hotelarze z całej Polski chcą pokazać, że ich obiekty są bardzo dobrze przygotowane do ponownego przyjęcia Gości. To oznacza, że spełniają rządowe wytyczne bezpieczeństwa sanitarnego, a nade wszystko całym sercem pragną powrotu swoich Gości.
Do miłego zobaczenia!
Materiały dla hoteli:
Zapraszamy hotelarzy do udostępniania materiałów graficznych kampanii w mediach społecznościowych, na profilach hoteli w mediach społecznościowych oraz na innych nośnikach i gadżetach.
Poniżej znajdują się pliki graficzne do pobrania.