Dream Away – konkurs dla użytkowników Facebooka

09.04.2013
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Accor postanowił zaangażować użytkowników swojego profilu na Facebooku. Od 25 marca do 15 kwietnia br. fani za pomocą specjalnej aplikacji mogą oddawać głosy na, ich zdaniem, najlepszy hotel z pośród 15 wybranych do konkursu. Nagrodą jest nocleg dla dwóch osób w jednym z biorących udział w zabawie obiektów.

Accor przewidział zwrot kosztów podróży dla laureatów jeżeli te nie przekroczą sumy 1200 euro dla pary. Dream Away to ogólnoświatowy konkurs, kampania reklamowa prowadzona jest w 11 językach, w tym również po polsku. Działania prowadzone są na stronach www, Facebooku oraz w newsletterze.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij