Nie „Wyróżnienie w tym konkursie szczególnie nas cieszy, zwłaszcza, że bardzo dbamy o komfort niepełnosprawnych gości. Zastosowane udogodnienia zdecydowanie ułatwiają osobom niepełnosprawnym pobyt i mam nadzieję, że są dobrą zachętą do odwiedzenia naszego

14.04.2014
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Hotel Hampton by Hilton Gdańsk Airport został „Przyjaznym Hotelem Województwa Pomorskiego 2014” w VI edycji konkursu dla obiektów hotelarskich województwa pomorskiego, które oferują gościnę osobom niepełnosprawnym. 11 kwietnia b.r. Marta Siudak, dyrektor sprzedaży i marketingu, odebrała nagrodę dla hotelu w postaci pamiątkowej tablicy, ufundowaną przez Marszałka Województwa Pomorskiego.

 „Wyróżnienie w tym konkursie szczególnie nas cieszy, zwłaszcza, że bardzo dbamy o komfort niepełnosprawnych gości. Zastosowane udogodnienia zdecydowanie ułatwiają osobom niepełnosprawnym pobyt i mam nadzieję, że są dobrą zachętą do odwiedzenia naszego hotelu”. – mówi Magdalena Suliga, dyrektor hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Airport.
Nagrodę przyznaje komisja konkursowa, której przewodniczy Prezes Polskiej Izby Turystyki Oddziału Pomorskiego. Konkurs odbywa się pod honorowym patronatem Marszałka Województwa Pomorskiego i promuje skategoryzowane obiekty hotelarskie w pełni dostępne, przystosowane oraz przyjazne dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
„Pokoje dla osób niepełnosprawnych połączyliśmy z pokojem dla opiekuna i zaopatrzyliśmy w drzwi z dwoma wizjerami – jeden umieszczony jest na wysokości oczu osoby poruszającej się na wózku. Umeblowanie pokoju oraz urządzenia w łazience dostosowane są w pełni do potrzeb osób niepełnosprawnych i znajdują się na odpowiedniej wysokości, natomiast podkładka pod laptop skutecznie zastępuje biurko. Telefon i sterowanie telewizorem dostępne są z łóżka, a wyłączniki światła umieściliśmy w bliskim otoczeniu osoby siedzącej. Korzystamy w łazienkach z posadzek antypoślizgowych i stosujemy wygodne poręcze oraz uchwyty ułatwiające korzystanie z urządzeń higieniczno-sanitarnych. Zapewniamy też dźwiękową sygnalizację przywoławczą dla gości niewidomych w razie alarmu. Osoby niesłyszące mogą natomiast korzystać z urządzenia, które uruchamia wibracje w przypadku włączenia budzika lub uruchomienia alarmu”. – dodaje Magdalena Suliga.  
Ponadto, Hampton by Hitlon Gdańsk Airport oferuje gościom niepełnosprawnym dostosowane stanowiska postojowe na parkingu i zapewnia łatwe poruszanie się wokół obiektu oraz bezpośrednie wejście do hotelu, w tym również zakwaterowanie z psem przewodnikiem.  Usługi gastronomiczne dostępne są na poziomie recepcji, a wyposażenie i umeblowanie części gastronomicznej uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych. Hotelowa winda posiada informację dźwiękową oraz przyciski dla osób niewidomych. Hotel oferuje także swoje usługi osobom niepełnosprawnym z dziećmi. 

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij